Hellakkering i Oslo-området?

Anbefalte innlegg

Er det noe her inne som har fått HELLAKKERT bilen sin i Oslo-området?

Anbefalinger mtp. resultat og pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med han som eier gamle 328'n nå, han fikk hellakkert sin i Oslo hvis jeg ikke husker helt feil. Resultatet tror jeg ble upåklagelig.

 

Ellers tror jeg det er få som slår Auto-Skade Terje Schie AS. Han lakkerer alt for Bavaria og Porsche Center. Er usikker på pris, men sikkert ikke billig hos han.

 

Hvilken bil skal du lakkere? S4'en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde min Scirocco på Slemmestad Autoskade for retting av tak og litt småsnacks. Dyrt, men bra. Tok dog en uke lengre tid enn avtalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med han som eier gamle 328'n nå, han fikk hellakkert sin i Oslo hvis jeg ikke husker helt feil. Resultatet tror jeg ble upåklagelig.

 

Ellers tror jeg det er få som slår Auto-Skade Terje Schie AS. Han lakkerer alt for Bavaria og Porsche Center. Er usikker på pris, men sikkert ikke billig hos han.

 

Hvilken bil skal du lakkere? S4'en?

Takk for tips, Even. Ja, hør gjerne hvor han lakkerte den hvis du gidder :)

 

Vurderer å spraye E30'n.

Hadde min Scirocco på Slemmestad Autoskade for retting av tak og litt småsnacks. Dyrt, men bra. Tok dog en uke lengre tid enn avtalt.

Da skal jeg ta kontakt med dem også. Takk skal du ha, Frode.

 

Edit: Gikk inn på nettsiden til Slemmestad Autoskade nå, og de gutta der har jeg faktisk hørt gode ord om tidligere også. Meget bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gjorde en god jobb med de-notching på fanger og panser på Golfen min og. Tok og panseret på Golfen til Mattis W

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.