#1 Skrevet September 6, 2012 Lurer fælt på hva jeg skal gjøre med hjul på bilen. 10x20" hadde vært morro men blir kanskje litt stort. Fint om noen har bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2012 Er det ikke orginale Sportec-felger som står på bilen? Er jo nydelig slik som den er nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2012 Ligger bilde av en rs4 med oz 20" på nettet og i en tråd her på forumet og den ser sykt fet ut på skrå forfra men jeg syns felgene så spinkle ut fra siden. Kan se om jeg finner bildet etgerpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2012 Er det ikke orginale Sportec-felger som står på bilen? Er jo nydelig slik som den er nå. Jo det er det, fin til vinteren disse Kunne tenkt meg andre hjul med masse konkave, gjerne 10,5x19 et20, eller samme i 20". Trur kanskje 20" blir stort på B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2012 midt på siden her http://forum.vacn.no/showthread.php?188580-felgtips-til-rs4-b5/page2&highlight=felgtips+rs4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2012 (endret) Jo det er det, fin til vinteren disse Kunne tenkt meg andre hjul med masse konkave, gjerne 10,5x19 et20, eller samme i 20". Trur kanskje 20" blir stort på B5 Den oransje RS4en fra UK som nå har blitt grønn(?) hadde noen drøye, konkave felger fra Rotiform. Edit, Fant bilder; Dobbeledit: Disse felgene er faktisk tilsalgs. En kar som kaller seg superchargedrs4 på audisrs.com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2012 Den oransje RS4en fra UK som nå har blitt grønn(?) hadde noen drøye, konkave felger fra Rotiform. Edit, Fant bilder; Dobbeledit: Disse felgene er faktisk tilsalgs. En kar som kaller seg superchargedrs4 på audisrs.com. Har sendt han en PM om pris, str. osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2012 [ATTACH=CONFIG]179725[/ATTACH] Noen som vet ca pris på disse ny? hva er de vært nå, de skal være 100% strøkne i følge selger Han snakket om rundt 36000,- i ny pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2012 [ATTACH=CONFIG]179725[/ATTACH] Noen som vet ca pris på disse ny? hva er de vært nå, de skal være 100% strøkne i følge selger Han snakket om rundt 36000,- i ny pris Akkurat det settet der ble vel laget på spec til den RS4en mener jeg å ha lest en plass. Var vel først ut med de felgene. På siden til Rotiform står det ihvertfall 359$. Må vel være per felg. http://rotiform.com/products_cast_1piece_sna.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2012 Akkurat det settet der ble vel laget på spec til den RS4en mener jeg å ha lest en plass. Var vel først ut med de felgene. På siden til Rotiform står det ihvertfall 359$. Må vel være per felg. http://rotiform.com/products_cast_1piece_sna.htm De som står på denne bilen er 3 delte da begynner prisen på 1250$ per stk fra 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2012 litt vel senk,men...er vel 20"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 8, 2012 De som står på denne bilen er 3 delte da begynner prisen på 1250$ per stk fra 18" Oh lord!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...