Anbefalte innlegg

Lurer fælt på hva jeg skal gjøre med hjul på bilen. 10x20" hadde vært morro men blir kanskje litt stort. Fint om noen har bilder....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke orginale Sportec-felger som står på bilen? Er jo nydelig slik som den er nå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger bilde av en rs4 med oz 20" på nettet og i en tråd her på forumet og den ser sykt fet ut på skrå forfra men jeg syns felgene så spinkle ut fra siden. Kan se om jeg finner bildet etgerpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke orginale Sportec-felger som står på bilen? Er jo nydelig slik som den er nå. :)

 

Jo det er det, fin til vinteren disse ;)

 

Kunne tenkt meg andre hjul med masse konkave, gjerne 10,5x19 et20, eller samme i 20". Trur kanskje 20" blir stort på B5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det er det, fin til vinteren disse ;)

 

Kunne tenkt meg andre hjul med masse konkave, gjerne 10,5x19 et20, eller samme i 20". Trur kanskje 20" blir stort på B5

 

Den oransje RS4en fra UK som nå har blitt grønn(?) hadde noen drøye, konkave felger fra Rotiform. Edit, Fant bilder;

 

 

IMG_5432.jpg

 

 

IMG_5598.jpg

 

 

Dobbeledit: Disse felgene er faktisk tilsalgs. En kar som kaller seg superchargedrs4 på audisrs.com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den oransje RS4en fra UK som nå har blitt grønn(?) hadde noen drøye, konkave felger fra Rotiform. Edit, Fant bilder;

 

 

Dobbeledit: Disse felgene er faktisk tilsalgs. En kar som kaller seg superchargedrs4 på audisrs.com.

 

 

Har sendt han en PM om pris, str. osv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]179725[/ATTACH]

 

 

Noen som vet ca pris på disse ny? hva er de vært nå, de skal være 100% strøkne i følge selger ;)

 

Han snakket om rundt 36000,- i ny pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]179725[/ATTACH]

 

 

Noen som vet ca pris på disse ny? hva er de vært nå, de skal være 100% strøkne i følge selger ;)

 

Han snakket om rundt 36000,- i ny pris

 

Akkurat det settet der ble vel laget på spec til den RS4en mener jeg å ha lest en plass. Var vel først ut med de felgene.

 

På siden til Rotiform står det ihvertfall 359$. Må vel være per felg.

 

http://rotiform.com/products_cast_1piece_sna.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det settet der ble vel laget på spec til den RS4en mener jeg å ha lest en plass. Var vel først ut med de felgene.

 

På siden til Rotiform står det ihvertfall 359$. Må vel være per felg.

 

http://rotiform.com/products_cast_1piece_sna.htm

 

 

De som står på denne bilen er 3 delte ;) da begynner prisen på 1250$ per stk fra 18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

549577_359161640825548_1743069639_n.jpg

litt vel senk,men...er vel 20"...

202699_437684196269869_875185556_o.jpg

330184_358502354229895_827586157_o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som står på denne bilen er 3 delte ;) da begynner prisen på 1250$ per stk fra 18"

 

Oh lord!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.