#1 Skrevet September 6, 2012 Har en 92 S4 avant som plutselig var helt oversvømt innvendig tidligere i sommer. Må legge til at det dette døgnet ble satt regnrekord i Bergen, hadde visst ikke regnet så mye siden 1938. Tenkte at det regna så ekstremt at dreneringene ikke klarte å ta unna. Nå har jeg tatt ut teppet og satt bilen ut og da ser jeg at det kommer vann ned langs torpedoveggen på passasjersiden. Og nå regner det normalt. Er det noen kjente steder disse kan lekke? Bilen har ikke soltak! Jeg skal sjekke alle deneringene i vannkassen senere. Er det noen som har vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2012 Hadde en som lakk i sveisen rett under vindu på pass side.. Om det ikke er drenering er det verdt å prøve å dra en stripe tec7 der. Du ser fort hvor det er når du demonterer, vann som fryser til is er et problem der ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2012 Vet ikke om det er dette men, sjekk pakning rundt varmeapparat, når der dreneringen der den står er dårlig så renner det ofte vann inn i kupeen. har hendt meg et par ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2012 Som du selv sier, er vannkassen helt klart oftest kilden til problemet. Stake opp og tørk ut! Er vel bare en drenering, og den sitter utilgjengelig rett under varmeapparatet. En trekkesnor eller annen 'semimyk pinne' gjør susen, pass på at ikke gummiproppen detter helt ut, da kan det bli mye skit i vannkassen og eksos/motordamp kan komme inn i kupeen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2012 Da har jeg gjort rein dreneringen i vannkassen. Denne var så og si helt tett så nå regner jeg med at problemet er løst:) Bilen skal få stå ute et par dager til før jeg hiver i teppet igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...