#1 Skrevet September 6, 2012 Heisann! min 3. post på vacn forumet, og mitt 3. problem Fremdeles samme bil. Har Climatronic i min 97' Passat, men anlegget produserer verken kald eller varm luft. Bare lunken luft. Har kikket under panseret og har merket rim (frost) på AC det ene røret som "kommer" fra kupeen på bilen. Så jeg antar at kompressoren fungerer, men er det noen som har en ide om hva dette kan være? .Per Olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2012 Dumt spørsmål,men har du aktivert klima annlegget? Elllers er det kanskje for lite kjøleveske i klimaet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2012 Tett pollenfilter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2012 har sjekket pollenfilter (fjernet), spjeld (fungerer fint), sjekket AC komporessor (fungerer fint, det ligger rim/snø på en slange inn til kupeen), men luften som kommer inn i bilen blir verken kjølt ned eller varmet opp. Har fått tips om at det kan være en "kran" som styrer kjøling/varming som ligger inne i dashbordet en plass. Noen ideer? Motortemp går i normal fart opp til 90 grader, og kjølevæske sirkulerer som normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2012 Har den en ekstra klimavifta og går den når klima er på? Fungerer klima i høye hastigheter? 80km/t pluss, mtp nedkjøling av ac kondenseren i fangerern, når vifta har streika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2012 Om mulig få lest ut feilkoder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2012 Da har jeg vært på diagnose hos Møller Bil Ålesund, og fått diagnose Gåen toppakning. Videre sier Fagansvarlig i ålesund at han merket dette pga trykk i slangene til kjøling i motorrom. Han fann også slam i kjølevæsketanken pga oljelekasje, og derfor drikker bilen nå litt kjølevæske. Tror han kan være inne på noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...