Treff 19. Mai @ Madsen Bil Steinkjer

Anbefalte innlegg

Vil bare informere om vårt neste lokallagstreff. Det vil bli:

Madsen Bil Steinkjer fra klokka 18:00.

 

Vi håper å få med Madsen Bil slik at de kanskje kan ha åpent litt utover kvelden. Hvis noen av oss vil prøve en ny Golf eller har spørsmål til en VW-forhandler. Ytterligere info kommer.

 

Håper så mange som mulig har mulighet til å komme.

 

For spørsmål om hvor man skal kjøre eller andre spørsmål, PM meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdrag til samtlige medlemmer i Nord-Trøndelag. : ja :

 

Ta med dere minst en person med VW eller Audi på neste treff. Medlem eller ikke medlem. Helst nye medlemmer.

 

Ska forresten innom Madsen Bil i morgen å snakke med Salgsleder ang. neste treff. De har åpent til 19:00 til vanlig, men jeg skal sjekke om de kan ha åpent litt lengre. Skal vi få dem til å ha enkel servering til oss også, eller skal vi avvente det til en senere gang, da de kanskje har flyttet inn i nye lokaler?

 

VIL HA DIN MENING!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdrag til samtlige medlemmer i Nord-Trøndelag. : ja :

 

Ta med dere minst en person med VW eller Audi på neste treff. Medlem eller ikke medlem. Helst nye medlemmer.

 

Ska forresten innom Madsen Bil i morgen å snakke med Salgsleder ang. neste treff. De har åpent til 19:00 til vanlig, men jeg skal sjekke om de kan ha åpent litt lengre. Skal vi få dem til å ha enkel servering til oss også, eller skal vi avvente det til en senere gang, da de kanskje har flyttet inn i nye lokaler?

 

VIL HA DIN MENING!!!

du vil ha du :) Jaja... høres jo kjekt ut det her da Røsegg:) er ikke sikkert at alle får med seg noen! men prøve bør vi gjøre,,, fant ut at det er 2 medlemmer fra Rørvik jeg ikke visste om som jeg kan høre om er intrisert i å ta turen ;) til nå så ser det ut som det går i boks for meg å! : eek : så det er bare å håpe... regner med Namsosingene stiller sterkt denne gangen også : ja :

angående servering så vil jeg ha servert deler til 90'n istedet for boller og brus : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ting avklart med Madsen Bil. De ønsker oss velkommen torsdag 19. Mai klokka 18:00.

 

Hvis det er noe spesiellt dere ønsker til dette besøket, så må dere rope ut.

 

Siden Madsen Bil Steinkjer IKKE fører nye Audi, tenkte jeg å spørre dem om de ikke kunne låne noen fra Madsen Bil Levanger denne kvelden. For demonstrasjon og testkjøring.

Hva mener dere om det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god ide :D om jeg kommer er så usikkert som verden er stor... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

€}#¤&//!"¤/"!

 

Selvfølgelig så har jeg ettermiddagskift når dette skal foregå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

€}#¤&//!"¤/"!

 

Selvfølgelig så har jeg ettermiddagskift når dette skal foregå..

 

Hvor arbeider du om jeg tør spørre..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders jobber på Skogn på Norske Skog.

 

Synd du ikke får til å komme da. Men, vi får vel vente med å se Golfen igjen til du har fått R32-fangeren da. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det.

Joda, den dagen den spoileren kommer så : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farsken ikke sikkert jeg får til å bli med selv heller. : bh :

 

Har sagt JA til å bli med for å være leder for UKM-deltakere på landsfinalen i Trondheim fra 19.-21. Mai. :confused:

 

Hadde vært fint å fått med begge delene, men vi får se... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det.

Joda, den dagen den spoileren kommer så : bh :

 

Ok, tenkte du muligens arbeidet på Aker jeg. Har selv ettermiddagsskift der de to dagene jeg er der den uken lokallagstreffet skal være..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei!

Ettermiddag du også ja. Det tynnes ut i rekkene for treffet.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, farlige greier egentlig... hører så lite fra de nord for Steinkjer at jeg begynner å tro at Namdalen er bomba bort....?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fort gjort nå i disse russetider det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herved bekreftet. Lokallagsleder for NT får desverre ikke til å bli med på treffet 19. Mai på Madsen Bil Steinkjer, men jeg håper så mange som mulig ellers i lokallaget kommer og får med seg noen.

 

Håper vi kan få fikset et nytt treff ganske så snart igjen. Hvor vi bl.a kan diskutere litt mere om vi skal på Midtnorsk Motorfestival.

 

Send SMS, ring, msn meg eller send meg PM for spørsmål/info etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

typisk at d ska vårrå den tida ja. passe itj for me :( ska på kamp da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

typisk at d ska vårrå den tida ja. passe itj for me :( ska på kamp da

 

Sei ka du vil, men æ syns d å sjå på RBK - Verdal e ei sinnsykt dårli unnskyldning for å ikke kom da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har itj framkostmiddel... men vi sjåast snart nok ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i det hele tatt som skal på treffet? Jeg får det ikke til pga. jobbgrunner som sagt tidligere, men hvis det er ordna med Madsen bil og slikt så må man nesten være sikker på at det kommer noen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja va d nå fart på treffe i dag eller ? har itj hørt nå liksom... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært så kjempe aktiv her inne i det siste, har for det meste ligget med influensa.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Lite å høre fra oss her i nord??? Hørte jeg noen antyde russetid..hehe

 

Fikk rett å slett ikke tid å ta turen i går.. Vi får heller ta det senere.

 

Skal hilse fra Henning at han ikke kunne komme, grunnet arbeid.

 

Var det noen som var der i hele tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å tru at det ikke var noen der jeg.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg så gjerne.. neste gang bør vi si fra på forumet om vi kan eller ikke for å vite om det er noe vits i å gjennomføre treffet.. det er også en fordel om lederen vår har tid til å være der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg så gjerne.. neste gang bør vi si fra på forumet om vi kan eller ikke for å vite om det er noe vits i å gjennomføre treffet.. det er også en fordel om lederen vår har tid til å være der ;)

 

 

ja, helt enig med deg der!!

 

 

PS: har nok skaffet enda et medlem: Kommer fra Namsos og har A6 sed. -95 2.6 aut! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.