#1 Skrevet September 7, 2012 Hei og hå! Har en 99 S4 som lager litt ulyd.. Det høres ut som skrangling fra bak på motor på førersiden. Trudde først det var løst deksjel, men finner ikke noe løst. Tenkte tanken på kjedestrammer, men skrangler det så mye? Hører nesten bare skrangling når jeg kommer kjørende :-P Har en Explorer med dårlig kjede, som bråker før oljetrykket kommer, og er ikke likt i det hele tatt! Står jeg på tomgang hører jeg ingen ting, men er jeg så vidt nær gassen så hører jeg det med en gang... Noen tips om hva jeg kan sjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2012 Sjekket deksler rundt turboer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2012 Jeg har en 1.8t å der var d wastegate som ikke var stram nokk så lokket laget skranglelyd vet ikke om d kan være samme hos deg? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2012 Deksler rundt turbo er det ikke desverre. Kjente du på staget at det var løst? Har kjent på staget på begge sider, og virker ok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...