#1 Skrevet April 28, 2005 Er det noen som skal ut å crusie natt til 1.mai? Har hørt at det skjer noe på Biltema, hele/deler av parkeringa sperres av slik at dem som vil kan "burne" uten at onkel politi kommer og tar deg. Det blir vel også noe greier på parkeringa på Herkules kjøpesenter med Amcar gutta som vanlig. Mye gromt der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2005 Blir morro, blir sansynlighvis mye liv den kvelden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2005 lurer på å kjøre litt natt t 1.mai. Men er det noe treff 1 mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2005 lurer på å kjøre litt natt t 1.mai. Men er det noe treff 1 mai? Er treff oppi Valdres traktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2005 Er treff oppi Valdres traktene. hehe, det har jeg fått med meg Tenkte sånn her i disktriktet ellerno.. Litt langt til valdres for meg denne dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2005 det er oppmøte på biltema kl 7.. å jeg satser på atte turbo børsa mi er sammen i morgen å går som den skal (ufff stress .. )pssssssssssssssst......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...