Anbefalte innlegg

Honda CR250 selges.

 

Hei, kjøpte meg denna ifjord sommer igrunn bare som leketøy, men skal nå selges pga jeg har begynnt på fagskole. Noe som opptar all min tid.... : klø :

 

Ihvertfall, det er en 2004mod og dermed selvfølgelig alu ramme, Bakdemperen er nylig bytta/overhalt. Den gamle som stod der følger med på kjøpet. Det er noen ESP1TECH klistermerker på demperne, men om de er modifisert av ESP1 det vet jeg ikke.

All plasten på hele sykkelen er bytta i ny fin plastikk uten skrammer. Den gamle følger med, den er hel..

 

Når det gjelder dekk så er framdekket i bra stand, det følger med et helt nytt bakdekk. Det følger også komplett sett med ispigg dekk i bra stand.

 

Motormessig er den i bra stand, ikke vært noe tull det året jeg har hatt den. Skifta olje på girkasse, og generelt vedlikehold er det jeg har gjort. Stempel har jeg IKKE bytta, det skal være gått ca 18-20timer nå.

 

Kjede og drev er i bra stand, så det skal være mange timer igjen der.

 

Kommer med bilder imorgen..

 

HBO 16 000KR.

 

Kjetil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryker for 14 000kr ved hurtig avgjørelse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.