#1 Skrevet September 7, 2012 har seg slik att jeg har montert dekk med forskjellig rulleomkrets på min bil, disse skal vær innenfor hva som tellereres ifølge hva som er blitt sakt her på forumet. altså 6km/t. Når jeg får fullt ladetrykk slurer den bare opp, som om clutchen er gåen, testet denne litt nå og den virker helt fin. kan det vær senterdiffen som kødder ? eller kan det vær luft i clutchen ? virker litt rart det og siden jeg ikke har hatt noen problem med dette før med bruk av andre hjul. mvh vegard nilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2012 Det er ikke noe annet enn clutch som kan slure, diff kan ikke slure, heller ikke luft da det har med utkobling av clutch å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2012 får teste når det er tørre veier ute om det er samme da, eller om det er ett hjul som spinner pga senterdiffen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2012 Garantert clutch. Org clutch er jo ikke kjent for å tåle veeeldig mye mer enn chip. Lukter du noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2012 lukter ingen ting og når jeg kjører og trykker inn clutchen, gir på og slipper opp biter den med en gang. tror nesten det er ett hjul som spinner jeg... det skjer ikke hver gang heller og når jeg tenker meg om skjer det ikke hvor det er nytt underlag. skal få prøvd litt på tørt føre om det er opphold imorgen og se om de er noen forskjell da, om det ikke skjer da er det nok bare att den får litt mer kraft fram og spinner på ett hjul elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2012 Clutch. Garantert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2012 Kan også vere en drivknute som er kaputt. Men holder en knapp på clutch eg også. På golfen min så tok den helt normalt men på 3500rpm så starta den å slure uansett hvilken gir eg var i. Den lukta heller ikke, trolig pga den var inntrekt med olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2012 Hadde det vært drivknute hadde han ikke kommet av flekken:) Får ikke vært så mye annet enn clutch. Du må da merke om hjulet ditt spinner? nå vet ikke jeg noe om effektnivået ditt, men det skal litt til for å få hjulspinn med quattro ved pådrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2012 dobbeltmasse svinghjul?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2012 kjørte en liten tur nå når det var så og si tørre veier, merket ingen ting til dette når jeg dro på. sikkert ett hjul som spinner, men rart en ikke merker noe av det.. men ny clutch er vell aldri feil heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2012 har kjørt litt mer i dag på tørt føre og den slurer ikkje samma fanden hva jeg gjør, så dette tror jeg nok jeg trygt kan si er løst. er nok bare hjulspinn. er jo så hissige disse 1.8t motorene: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 8, 2012 "Kjende du kor han løyste se fra asfalte?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 9, 2012 1000bhp+++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...