Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg ut i fra dette skiltet hva slags turbo dette er? Skjønner at det er KKK, men er det K03 eller K04?

CIMG0500.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan fortelle meg ut i fra dette skiltet hva slags turbo dette er? Skjønner at det er KKK, men er det K03 eller K04?

K04 fra 99-> Audi A3 - 220hk rating...

Finner den under nummeret 5304-950-0001

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke S3 som kom med 220/225 eller hva det er..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha. Det var det jeg håpet på at det skulle være en K04.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fant du ut det? Jeg driver og leiter etter hva slags turbo som sitter på en passat / audi 80 1,9 tdk fra rund -93. Vet det er en kkk men ikke hva slag. Sålangt sier familiealbumet at den kom med både kkk og garret mens på den siden jeg fant med masse turboer sto ikke kkk oppført:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fant du ut det? Jeg driver og leiter etter hva slags turbo som sitter på en passat / audi 80 1,9 tdk fra rund -93. Vet det er en kkk men ikke hva slag. Sålangt sier familiealbumet at den kom med både kkk og garret mens på den siden jeg fant med masse turboer sto ikke kkk oppført:(

Siden du skriver TDK så regner jeg med det er en 75hester ?

Isåfall har den motorkode AAZ og har KKK turbo ja, som du sier.. Den har typenr. 5314 970 7009. Og det er en KKK K14 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du skriver TDK så regner jeg med det er en 75hester ?

Isåfall har den motorkode AAZ og har KKK turbo ja, som du sier.. Den har typenr. 5314 970 7009. Og det er en KKK K14 :)

Jammen Peder, hvorfor sa du ikke det før i dag da? :D Må sjekke det opp men takk så langt : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen Peder, hvorfor sa du ikke det før i dag da? :D Må sjekke det opp men takk så langt : ja :

No problem ! Bare hyggelig å kunne hjelpe av og til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.