Erfaringer med Achilles Winter 101 bredde og strekk på 9.5x19..

Anbefalte innlegg

Hei ..

 

Tenkte jeg skulle kjøre 9,5x19 på vintern, ser Achillies har et vinterdekk som de leverer i piggfritt i de akutelle dimensjonene ..

 

De har 225/35R19 og 215/35R19 ..så, da er spørsmålet ...noen som har erfaringer med bredde på piggfri dekk ?

 

Kjører jo 225/35R19 Achillies nå på sommern ... tvilsomt at sommer og vinterdekket er samme :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjølen kjører 225/40-18 på A4, da hakka R. Han var fornøyd. Problemet er når det er sørpe :) Nokia er av de beste på dette området

Jeg kjørte 225/40-17 på Caddy'n i vinter hakka 7 pigg, de rullet rundt 20000km i vinter og jeg syns de har vært enorme. Mye sørpe er problemet

Rs4 er skodd med Hakka7 225/40-18 (nye) disse skal selges ;) Skal kjøre Lappi 225/40-18 dekk (288 pigger) : rock :

 

Meget viktig å sjekke hastighetskode på vinterdekk så man kjøper dekk som er for oss hær oppe i nord.

 

Achillies er jo ok sommerdekk, ikke allverden akkurat. Man får somregel det man betaler for ;) Ok med billige sommer dekk men ikke vinterdekk

Jeg kjører så mye bil at jeg gidder ikke spare 2000,- på billige vinterdekk, det er ufattelig stor forskjell fra disse billigdekkene og opp til Nokia, Continental osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.