#1 Skrevet September 8, 2012 Noen som har eller veit om noen som har en pen S4 b5 til salgs? Ligger få på Finn.no og ingen som frister noe serlig.. Det jeg ser etter er en facelift, helst under 200.000km med sort skinn og carbon lister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2012 Har en 99 mod jeg vurderer og selge. har sort skinn men ikke carbon lister, rulla 177.000 nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2012 Sedan eller avant? Glemte å skrive det, men er på jakt etter avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2012 Sedan jeg har, da blir det værre:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2012 Hei Christian. Jeg har denne perlen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...