#1 Skrevet September 9, 2012 Hei. Selger mitt skinninteriør til corrado på grunn ava t det er lenge til jeg får min på vegen igjen. De er ikke strøkne, men er i god stand! For bilde, send meg en sms på 93 09 42 33. For spørsmål, send meg en sms eller skriv en pm. Selges for utrolige 3 000, da jeg skal kjøpe nytt interiør til audien min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2012 Hei. Selger mitt skinninteriør til corrado på grunn ava t det er lenge til jeg får min på vegen igjen. De er ikke strøkne, men er i god stand! Ikke noe synlig slitasje For bilde, send meg en sms på 93 09 42 33. For spørsmål, send meg en sms eller skriv en pm. Selges for utrolige 3 000, da jeg skal kjøpe nytt interiør til audien min. Står på sotra utenfor Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2012 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2012 Dette er billig folkens! De er verdt ca det dobbelte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...