#1 Skrevet September 9, 2012 (endret) Merkelig lyd kommer fra automatkassa. Lyden er en tikke lyd,som forplanter seg i girspaken. Det er også merkelig at det har en samenheng med klima. Skrur jeg klima på mer en hastighet 1 kommer lyden når jeg setter den i hvilken som helst gir. Har jeg klima på nivå 1 er alt greit. Har vært inne på tanke om det er eksos spjel på bilen som driver å klikker??? Ingen feil i vag vom på klima eller kasse. Noen som vet om det er eksos spjel på bilen . er en 4,2 bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2012 Da er feilen funnet:) Var ene elementet som ligger under setet som var defekt. Utrolig at man får feil med abs,klima og kasse pga feilen,men alt ble greit etter jeg koblet den ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2012 Luktet veldig dyrt et øyeblikk og plutselig var det ikke så dyrt... Er jo fint det går den veien noen ganger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...