#1 Skrevet April 28, 2005 Er ikke definisjonen på en rå bil så vet ikke jeg!!! : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2005 mmmm..... vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2005 mmmmmm.. meg vil ha oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2005 Mener å huske jeg posta noen andre bilder av den S8en for en stund siden. Men uansett grisefet bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2005 Tja, likte ikke felgene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2005 Tja, likte ikke felgene... tja, er jeg svaksynt eller er det ikke bbs lemans slik som du har;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2005 tja, er jeg svaksynt eller er det ikke bbs lemans slik som du har;) Ironi Utroolig cool S8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2005 hvis j noen gang blir direktør så kjøper jeg sånn. uten privatsjåfør... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2005 Hva er problemet ditt egentlig er ikke denne bilen rå da?Siden du er så hisig kan du vell forklare hva du mener da veit du om tekster osv Tror kanskje de allerede er forandret.... Edit: Kjetil var raskere enn meg gitt:) Og det med felgene var ironi ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2005 Mer bilder og info om den bilen her: http://www.fourtitude.com/news/publish/Features/article_156.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2005 Er ikke definisjonen på en rå bil så vet ikke jeg!!! : Altfor små hjul, hadde vært dobbelt så kul med disse i 10x22 med 265/30 22... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2005 Synes pottene var sinnsykt kule jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...