#1 Skrevet September 9, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2012 Var utpå en tur og jaget det som var: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2012 Jeg har også lagt ut litt greier fra helga Ligger litt fler på Trackinvaders og kommer mer i løpet av uka fra både meg og andre som er mye flinkere enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2012 Kom over en kar med original S6 med chip, klarte å knekke trykkplata i 3 deler. Første gang jeg har sett det ihvertfall. Han knakk forøvrig også clutchpedalen i to senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2012 (endret) Var mye med kræsjinger, motorbrann og hjuleksplosjon den timen jeg var der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2012 Så ut som den clutchen var gått litt varm. Forøvrig er det ikke uvanlig med knekt clutchpedal da denne er av plastikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2012 Plastikk, ikke alu? Synes det kjentes ut som alu jeg, var også spor etter at den har vært sveiset før Var mye med kræsjinger, motorbrann og hjuleksplosjon den timen jeg var der. Du er ikke den eneste som syntes det, var også litt rart de ikke ryddet opp mer dekkrester på langstrekka, du ser i løpet av den timen videosluttene jeg har lagt ut så blir det bare mer og mer. Nei, Gatebil er bra show og publikumsvennlig, men seriøsiteten synes jeg synker litt, bla.annet det med svartflagg, i en klynge på 6 biler, hvem var det de mente? Der synes jeg de kunne gått til innkjøp av en sånn tavle også vise nummeret(/ene) på den eller de bilene som skal ha flagget. Alle får jo utdelt nummer Så, dagens off-topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2012 Du er ikke den eneste som syntes det, var også litt rart de ikke ryddet opp mer dekkrester på langstrekka, du ser i løpet av den timen videosluttene jeg har lagt ut så blir det bare mer og mer.Nei, Gatebil er bra show og publikumsvennlig, men seriøsiteten synes jeg synker litt, bla.annet det med svartflagg, i en klynge på 6 biler, hvem var det de mente? Der synes jeg de kunne gått til innkjøp av en sånn tavle også vise nummeret(/ene) på den eller de bilene som skal ha flagget. Alle får jo utdelt nummer Så, dagens off-topic Ja, det var ganske villt, men gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...