Treff Vålerbanen 14 aug 2005

Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?  

96 stemmer

  1. 1. Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?

    • Jeg skal ligge der
      39
    • Kommer ikke før på Søndag
      33
    • Kommer ikke i det hele tatt på treffet
      24


Anbefalte innlegg

Så vidt meg beskjent så er alle som kan krype og gå og digger disse bilene velkomene til både og stille ut og kjøre.

 

koriger meg om jeg tar feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle er velkomne, er jo for hele klubben men er Hadeland og Mjøsa lokallag som arrangerer.

Husk det er samme krav om db nå som på Hovedtreffet. (90db)

Og vi har ikke noen kasse vi kan ta av for å dekke om det blir bøter. :)

 

Kommer nok en del oppover på lørdag.

Langt å kjøre for mange og det sosiale er viktig.

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok..... egentlig samme for meg....jeg skal kjøre iallefall !!

 

Ser at Ts-racing er på "plakaten" ...kommer de ?

 

 

Robert

har prata med stig, og om bilen er intakt så kommer han, og Tommy kommer sikkert også med den rosa,om den går:) (noe den sikkert gjør)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prata med stig, og om bilen er intakt så kommer han, og Tommy kommer sikkert også med den rosa,om den går:) (noe den sikkert gjør)

 

 

kult !!!

 

Jeg syns den rosa bilen til Tommy er helt konge !!!

 

PS! Har selv fått trimsett fra ts-racing, så kanskje noe påvirket av det :)

 

 

PS! Skjedde det noe den rosa bilen hans på våler på lørdag ? Så det var bulker på den ene siden og så stoppet den etter noen runder...noen som vet hva som skjedde ?

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle er velkomne, er jo for hele klubben men er Hadeland og Mjøsa lokallag som arrangerer.

Husk det er samme krav om db nå som på Hovedtreffet. (90db)

Og vi har ikke noen kasse vi kan ta av for å dekke om det blir bøter. :)

 

Kommer nok en del oppover på lørdag.

Langt å kjøre for mange og det sosiale er viktig.

 

: rock :

 

Regner med å få satt inn en lydemper til da....og nå veit jeg hvor db måleren er :)

 

endelig skal jeg få testet de nye porsche bremsene mine :)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult !!!

 

Jeg syns den rosa bilen til Tommy er helt konge !!!

 

PS! Har selv fått trimsett fra ts-racing, så kanskje noe påvirket av det :)

 

 

PS! Skjedde det noe den rosa bilen hans på våler på lørdag ? Så det var bulker på den ene siden og så stoppet den etter noen runder...noen som vet hva som skjedde ?

 

 

Robert

 

 

bulkene hans kom fra litt ivrig satsing på gatebil, stoppet veit jeg ikke noe om

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at folk klarer og oppføre seg bedre en det som skjedde i helgen på våler alså, likte lite det som kopperud har skriv om festingen natt til søndag.

 

Men ellers jo flere biler og folk jo bedre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det ikke skjer noe spesielt positivt mht det som skjedde av bråk og hærverk fra de som overnattet på banen ved hovedtreffet snarest, er det HELT usannsynlig at det kan bli overnatting der. Synd at enkelte ikke klarer å oppføre seg, med de konsekvenser dette får for andre som klarer det.

 

Siden sannsynligheten for at noen melder seg og tar ansvar er liten, MÅ arrangørerne av dette treffet ta sikte på et annet sted å overnatte fra lørdag til søndag da treffet egentlig er. Sorry folkens, sånn går det. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden sannsynligheten for at noen melder seg og tar ansvar er liten, MÅ arrangørerne av dette treffet ta sikte på et annet sted å overnatte fra lørdag til søndag da treffet egentlig er. Sorry folkens, sånn går det. Hilsen

 

Noen som vet om noen bra steder???

Støa er vi vel utestengt fra? (lå jo noen der i helga men...)

 

Haslemoen er vel litt langt å kjøre så tidlig på morgenen om man har tatt en pils eller 2 på kvelden.... Kan jo være uheldig å treffe noen som skal ha penger til julebordet sitt.

Buss er sikkert ganske dyrt å leie.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langs veien ved våler bana ? hehe.. jeg orker ikke og betale for og overnatte på et biltreff.. det sosiale er verdt penga,men ikke søvnen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen bra steder???

Støa er vi vel utestengt fra? (lå jo noen der i helga men...)

 

Haslemoen er vel litt langt å kjøre så tidlig på morgenen om man har tatt en pils eller 2 på kvelden.... Kan jo være uheldig å treffe noen som skal ha penger til julebordet sitt.

Buss er sikkert ganske dyrt å leie.... : rolleyes

 

Trenger vel ikke si at vi er fra VW Audi klubben ?

 

Men vi finner vel oss et sted å være tenker jeg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bulkene hans kom fra litt ivrig satsing på gatebil, stoppet veit jeg ikke noe om

 

 

Ok....jeg kom jo seint på hovedtreffet, så fikk ikke sett bilen hans i action.... håper han kommer på dette treffet da :)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok....jeg kom jo seint på hovedtreffet, så fikk ikke sett bilen hans i action.... håper han kommer på dette treffet da :)

 

 

 

Robert

 

Han kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er trist å lese innleggene her som sier at der er vi utestengt ifra,der er vi uønsket,der kan vi ikke sove pga.tidligere episoder osv.Trodde VW Audi klubben var en av de virkelig seriøse aktørene blant bilklubber i Norge,men etter å ha lest de 2 trådene som ligger ute om treff og kommende treff,så kan vel man dra en konklusjon:Vi driter oss like mye ut som andre klubber på treff,og får et rykte deretter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kommer :)

 

Håper det !! Blir morro det ....endelig få teste de nye bremsene på tørr asfalt :)

 

Kommer dahlbeck med 1000 hk bilen sin ?? noen som veit det ?? lenge siden jeg har sett den nå :(

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det !! Blir morro det ....endelig få teste de nye bremsene på tørr asfalt :)

 

Kommer dahlbeck med 1000 hk bilen sin ?? noen som veit det ?? lenge siden jeg har sett den nå :(

 

 

Robert

 

Han kommer garantert.. Han Tresko hasse aner jeg ikke.. han har ikke vært på noen treff i år hittil.. men tiden får vise...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo prøve og få db grensa på 100db den dagen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange ganger vi har nevnt det. Vi får ikke gjort noe med Db grensa. Når vi blir tildelt helg/dag for kjøring har NTS allerede "gitt" bort de få gangene de kan overskride Db grensa til viktigere/økonomiske arrangement.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

je kjem og skar kosa med alle :P drekka skal vi og ha det hyggelig natt til søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det !! Blir morro det ....endelig få teste de nye bremsene på tørr asfalt :)

 

Kommer dahlbeck med 1000 hk bilen sin ?? noen som veit det ?? lenge siden jeg har sett den nå :(

 

 

Robert

 

 

 

 

Jeg tror Tommy var uheldig og kjørte sunt motoren sin jeg.

Er det jeg hørte.:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror Tommy var uheldig og kjørte sunt motoren sin jeg.

Er det jeg hørte.:(

 

Han kommer.. sponser ikke uten og komme.. men han har da god tid til og fikse motor.. og en motor går ikke til helvete pga at en slange blir ødelagt.. det skjedde i helga med bilen hans hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kommer.. sponser ikke uten og komme.. men han har da god tid til og fikse motor.. og en motor går ikke til helvete pga at en slange blir ødelagt.. det skjedde i helga med bilen hans hvertfall..

 

Kom voldsomme mekaniske lyder fra bilen da, hørtes ut som det kom fra motor. Hørte rykter om hull i blokka jeg. Men TS bygger raskt sammen en motor igjen, så han kommer nok håper jeg, har jo tross alt rast og bytta noen motorer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom voldsomme mekaniske lyder fra bilen da, hørtes ut som det kom fra motor. Hørte rykter om hull i blokka jeg. Men TS bygger raskt sammen en motor igjen, så han kommer nok håper jeg, har jo tross alt rast og bytta noen motorer.

 

hehe.. det stemmer.. ja mulig det var det som skjedde med bilen hans.. han har nok bytte noen motor før :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

 

Bra dere ordner treff på våler.

Jeg og broder Roger kommer vis lønn og godtgjørelse avtalen vår ikke bli bra nok på DNJF.

 

håper på fint vær den dagen, kan vi ikke komme så får dere ha lykke til. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

 

Bra dere ordner treff på våler.

Jeg og broder Roger kommer vis lønn og godtgjørelse avtalen vår ikke bli bra nok på DNJF.

 

håper på fint vær den dagen, kan vi ikke komme så får dere ha lykke til. : rock :

 

takk takk.. håper vi ser dere der :) og fint vær også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.