Treff Vålerbanen 14 aug 2005

Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?  

96 stemmer

1. 1. Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?

• Jeg skal ligge der
      39
    • Kommer ikke før på Søndag
      33
    • Kommer ikke i det hele tatt på treffet
      24

Anbefalte innlegg

Hallo!

Bra dere ordner treff på våler.

Jeg og broder Roger kommer vis lønn og godtgjørelse avtalen vår ikke bli bra nok på DNJF.

håper på fint vær den dagen, kan vi ikke komme så får dere ha lykke til. : rock :

for dere ikke lønn i himmelen da gutta??:P:D

hadde vært artig om dere hadde tatt dere en tur:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke overbevist om at vi havner der oppe når den tid kommer? :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er vel for mye på kant med kristendommen og loven til å komme til himmels, : rock :: rock : men jeg har hørt at alle snille barn skal få det godt. :tilber::tilber: Jeg og broder Roger er jo som gull unger å regne. :rolleye::rolleye:

Håper vi kan komme, det er koslig på Våler.

Elverum camping er jo beste stedet for overnatting og nærme utelivet.

men jeg tror at det ikke er noe problem at vi kan campe på NTS denne natta.

Vi får passe på de som kommer så blir det nok bra, god kommunikasjon er bestandig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er vel for mye på kant med kristendommen og loven til å komme til himmels, : rock :: rock : men jeg har hørt at alle snille barn skal få det godt. :tilber::tilber: Jeg og broder Roger er jo som gull unger å regne. :rolleye::rolleye:

Håper vi kan komme, det er koslig på Våler.

Elverum camping er jo beste stedet for overnatting og nærme utelivet.

men jeg tror at det ikke er noe problem at vi kan campe på NTS denne natta.

Vi får passe på de som kommer så blir det nok bra, god kommunikasjon er bestandig bra.

Er så enig! Passe på hverandre og kommunisere seg i mellom!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har litt troa på en godt telt og en god utedass : ja :

Kommer nok ikke til å kjøre på bane denne gang, da bilen nok ikke har gått mer enn maks 2k, men jeg parkerern glinsende og fin.... :glad:

.....imens så bare håper jeg på at noen forbarmer seg over meg og tar meg med på en runde :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snufs alså, trur planene mine om og få bilen på vei til dette treffet går i dass på godt norsk, har jo den stakkars passaten men den ser ju ut som en dass he he he. Men jeg dukker selfølgelig opp. håper dette treffet blir mega bra og håper at alle som har muligheten i klubben dukker opp, så dette kan friste til gjendtakelse, for blir dette bra for vi vell prøve igjend til neste år også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snufs alså, trur planene mine om og få bilen på vei til dette treffet går i dass på godt norsk, har jo den stakkars passaten men den ser ju ut som en dass he he he. Men jeg dukker selfølgelig opp. håper dette treffet blir mega bra og håper at alle som har muligheten i klubben dukker opp, så dette kan friste til gjendtakelse, for blir dette bra for vi vell prøve igjend til neste år også

Gir du opp med bilen din nå? Du må prøve så hardt du kan!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir du opp med bilen din nå? Du må prøve så hardt du kan!

ikke insatsen som mangler her gitt er nokk noen penger des,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke insatsen som mangler her gitt er nokk noen penger des,

synd med det.. samme her også.. hvis ikke skulle jeg kosta på bilen min litt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var lyddemperen på plass, så nå håper jeg kan få kjøre mere på banen :)

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg får kjøre jeg...buldrer godt i min nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det buldrer fortsatt en del i min.... Det er fortsatt bra med bass iden ennå :)

Lyddemperen fikk først og fremst bort resonansen inni bilen som var litt slitsom...men lyden er nok generelt litt lavere også ..... Men jeg må nok fortsatt ikke gi maks gass i den svingen der hvor måleren står ....

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva fant dere ut om overnatting? Lurer på å komme nedover en tur jeg også ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om jeg ikke husker helt feil så sa luis på forgje møte at de har ferie der i en uke til så vi får svar da etter på.

Men jeg skal prøve og få hørt med skolen om vi kan få sove på skolen men jeg har et problem at jeg har glemt hva vakmesteren heter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting, Våler ?

Haslemoen, Haslemoen, Haslemoen - jeg vet ikke hvor mange ganger dette må innprentes i medlemmene. Der finnes det en hyggelig kar som heter Grandal )hils fra meg) tlf 62437555 / 6 / 7 / 8. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting, Våler ?

Haslemoen, Haslemoen, Haslemoen - jeg vet ikke hvor mange ganger dette må innprentes i medlemmene. Der finnes det en hyggelig kar som heter Grandal )hils fra meg) tlf 62437555 / 6 / 7 / 8. Hilsen

men vålerbanen er 1000 ganger bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting på banen ?

Den / de som velger å overnatte inne på baneområdet, påtar seg et STORT ansvar i forhold til den avtale som tegnes mellom utleier NTS og lokallagene Hadeland/Mjøsa. Klubben vil IKKE betale ekstrautgifter som kommer i form av hærverk, bråk og idiotisk oppførsel fra overnattingsgjestene inne på anlegget !

Dersom slike utgifter pådras, rammer dette lokallagene og, hvis mulig, den enkelte som overnatter der inne. Dere har dermed en KOLLEKTIVT ANSVAR for at det ikke skjer noe som strider i mot den underskrevne avtale. Bøtene er SKYHØYE, kr 5000,- pr BRUDD på bestemmelsene.

Derfor kan en overnatting der bli VESENTLIG høyere enn 3-400,- pr natt på Haslemoen i skikkelige senger.

Vi har desverre erfaring fra at mange medlemmer og andre "hang-arounds" ikke klarer å oppføre seg skikkelig. Derfor anbefales det fra oss i Hovedstyret på det sterkeste å IKKE overnatte på Norsk Trafikksenter fra lørdag til søndag 13. - 14. august. Det antall vakter som i så fall trengs har vi rett og slett ikke råd til, desverre. Hilsen (Klok av tidligere skade)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting på banen ?

Den / de som velger å overnatte inne på baneområdet, påtar seg et STORT ansvar i forhold til den avtale som tegnes mellom utleier NTS og lokallagene Hadeland/Mjøsa. Klubben vil IKKE betale ekstrautgifter som kommer i form av hærverk, bråk og idiotisk oppførsel fra overnattingsgjestene inne på anlegget !

Dersom slike utgifter pådras, rammer dette lokallagene og, hvis mulig, den enkelte som overnatter der inne. Dere har dermed en KOLLEKTIVT ANSVAR for at det ikke skjer noe som strider i mot den underskrevne avtale. Bøtene er SKYHØYE, kr 5000,- pr BRUDD på bestemmelsene.

Derfor kan en overnatting der bli VESENTLIG høyere enn 3-400,- pr natt på Haslemoen i skikkelige senger.

Vi har desverre erfaring fra at mange medlemmer og andre "hang-arounds" ikke klarer å oppføre seg skikkelig. Derfor anbefales det fra oss i Hovedstyret på det sterkeste å IKKE overnatte på Norsk Trafikksenter fra lørdag til søndag 13. - 14. august. Det antall vakter som i så fall trengs har vi rett og slett ikke råd til, desverre. Hilsen (Klok av tidligere skade)

altså. det som du sikkert har friskt i minne er det som skjedde på sist hovedtreff. vil da virkelig håpe at folk lærer av sånne ting og ikke utfører handlinger som vil føre til bøter.

Blir for dumt å sitte å være pappa for en så stor gjeng. må da virkelig gå ann å stole på folk.

Er ikke stort sett vanskeligere en å ha et knippe med folk som er edru denne kvelden som passer på området der man skal ha det morro. dessuten vil jeg ikke regne med at noen stiller med like store stereo anlegg som var sist og begrenser oss med de vi evt tar med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting på banen ?

Nå kom man vel frem til at "episodene" på hovedtreffet i mai ikke var av de dimensjoner som du beskriver her?

Tror det går helt fint å overnatte på våler igjen jeg, bare håpe det ikke har vært noen der og knust noen ruter på en hjullaster før vi kommer, samt at vi skulle få noen motstridende "ordrer" fra noen i styret utover kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppførsel ?

Jeg virkelig HÅPER selvfølgelig det samme som flere av dere. Men jeg selv vært til stede noen år nå. Siste treff valgte jeg å forbli på Haslemoen i stedet for å være "barnehave-onkel". Dette kostet klubben kr 10.000,- ekstra, desverre.

Det er nemlig ikke bare medlemmer som deltar her. Det følger med en rekke "gode venner" som tror de er på utvidet "russefest" og kan oppføre seg som de vil fordi det er "andre" som egentlig har ansvaret og "betaler".

Fortsetter vi slik, og ikke tar synderne der og da, blir det helt slutt med slike arrangementer, desverre. Vi GIDDER ikke å drive barnehave i tillegg til det arbeidet som nedlegges i medlemhold, web-sider, klubbavis osv.

Hvem det er i styret som ytrer noe, er jo egentlig uinteressant. Sunt vett og folkeskikk må ikke nødvendigvis komme fra utenforstående. Det kan faktisk være "innebygd", og da må den som har det, følge med på hva andre som mangler det oppfører seg. Sånn er det bare.

Derfor er det klart best at vi inntar en SELVJUSTIS internt i rekkene, så vil alt gå bra, og vi er velkomne igjen hvert år. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppførsel ?

Jeg virkelig HÅPER selvfølgelig det samme som flere av dere. Men jeg selv vært til stede noen år nå. Siste treff valgte jeg å forbli på Haslemoen i stedet for å være "barnehave-onkel". Dette kostet klubben kr 10.000,- ekstra, desverre.

Det er nemlig ikke bare medlemmer som deltar her. Det følger med en rekke "gode venner" som tror de er på utvidet "russefest" og kan oppføre seg som de vil fordi det er "andre" som egentlig har ansvaret og "betaler".

Fortsetter vi slik, og ikke tar synderne der og da, blir det helt slutt med slike arrangementer, desverre. Vi GIDDER ikke å drive barnehave i tillegg til det arbeidet som nedlegges i medlemhold, web-sider, klubbavis osv.

Hvem det er i styret som ytrer noe, er jo egentlig uinteressant. Sunt vett og folkeskikk må ikke nødvendigvis komme fra utenforstående. Det kan faktisk være "innebygd", og da må den som har det, følge med på hva andre som mangler det oppfører seg. Sånn er det bare.

Derfor er det klart best at vi inntar en SELVJUSTIS internt i rekkene, så vil alt gå bra, og vi er velkomne igjen hvert år. Hilsen

Jeg har tatt på meg og være en type vakt denne natten/dagen.. så ser jeg noe så vil den/det som har gjort det får høre moralpreken :P eller hva jeg nå enn kommer til og si..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt på meg og være en type vakt denne natten/dagen.. så ser jeg noe så vil den/det som har gjort det får høre moralpreken :P eller hva jeg nå enn kommer til og si..

det er fint ørjan :D trenger noen til å passe på meg når jeg har tatt to pils :P

Tror vi skal klare å beherske oss ganske fint. får ta med noen rosa plysj håndjern i tilfelle noen skulle bli sinna :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger noen til å passe på meg når jeg har tatt to pils :P

Tåler du så mye ? :nana:

Hehe ;)

Blir nok bra å overnatte på banen. Er jo det som er halve treffet for min del.

Ta del i det sosiale som foregår ved banen. Er jo der treffet er, ikke på Haslemoen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke jeg også skal prøve å komme meg bort :) er et stykke å kjøre.. 50 mil hver vei for meg.. :( men krysser fingrene for å komme bort å kjøre litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er fint ørjan :D trenger noen til å passe på meg når jeg har tatt to pils :P

Tror vi skal klare å beherske oss ganske fint. får ta med noen rosa plysj håndjern i tilfelle noen skulle bli sinna :P

hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.