Treff Vålerbanen 14 aug 2005

Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?  

96 stemmer

1. 1. Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?

• Jeg skal ligge der
      39
    • Kommer ikke før på Søndag
      33
    • Kommer ikke i det hele tatt på treffet
      24

Anbefalte innlegg

Derfor anbefales det fra oss i Hovedstyret på det sterkeste å IKKE overnatte på Norsk Trafikksenter fra lørdag til søndag 13. - 14. august.

Bare lurer på om dette er et vedtak fattet i styret / eller om det har vert diskutert i styret.

Sånn uten om det, så blir det vel antakelig vis ikke like mye folk på dette treffet som på Hovedtreffet. Dermed større sjanse for at ingenting galt skjer. Det er i alle fall svært så sosialt å overnatte på banen...

Tom R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det vel ut til at Inge og undertegnende (Team S-line) tar en søndagstur kanskje? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det vel ut til at Inge og undertegnende (Team S-line) tar en søndagstur kanskje? ;)

that's nice:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det promillekontroll der og eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14/13 dager igjen! Gleder meg fryktelig til dette her! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det promillekontroll der og eller? :P

money talks.. :):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel se om jeg ratt tar meg en tur også da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel se om jeg ratt tar meg en tur også da :D

Høres bra ut! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte på bane for første gang nå på søndagen på rudskogen.. er denne banen noe lik rudskogen med en del små svinger, eller er det mer sletter og store slake svinger? uten svinger er det ikke gøy med orginal einser gti.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte på bane for første gang nå på søndagen på rudskogen.. er denne banen noe lik rudskogen med en del små svinger, eller er det mer sletter og store slake svinger? uten svinger er det ikke gøy med orginal einser gti.. :P

litt mere rette strekker på våler i forhold til rudskogen. mye mere dekk besparende bane i forhold. rudern er mye mere "go-cart" i forhold.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt mere rette strekker på våler i forhold til rudskogen. mye mere dekk besparende bane i forhold. rudern er mye mere "go-cart" i forhold.

kjedelig :P går ikke fort nok med en orginal gti...

liker svinger som jeg kan kaste bilen gjennom :) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig :P går ikke fort nok med en orginal gti...

liker svinger som jeg kan kaste bilen gjennom :) hehe

tro meg. du skal klare å få kjørt fra deg uansett. Luis er ram til å kaste golfen sin rundt på bana der. og det ekke gti engang :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tro meg. du skal klare å få kjørt fra deg uansett. Luis er ram til å kaste golfen sin rundt på bana der. og det ekke gti engang :P

krappe svinger eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sporvalg er alfa og omega på den banen;) det er det jo forsåvidt på hver eneste bane du kjører på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde kanskje ta meg en tur da.. se hvor mye jeg klarer å presse golfen denne gangen :P

på rudskogen mista jeg nesten et hjul : eek : hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikker på at jeg kommer opp på søndag med min fetter! ;) Vet Ikke om han kjører sin egen VW eller sitter på med meg! : klø : Men denne banekjøringen! Alderi vært med på det før! Hvordan fungerer det? En og En på banen eller er det masse biler utpå samtidig? Er litt nervøs for bilen siden det blir første gang på bane så jeg har ikke lyst til å havne i siden på noen eller få noen i siden! Så på bilder og har hørt fra Rudskogen at det er flere som har holdt på å kræsje i svinger og nedbremsinger etc! : bh : Hvordan fungerer dette? Men ellers gleder jeg meg til mitt jomfru treff : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikker på at jeg kommer opp på søndag med min fetter! ;) Vet Ikke om han kjører sin egen VW eller sitter på med meg! : klø : Men denne banekjøringen! Alderi vært med på det før! Hvordan fungerer det? En og En på banen eller er det masse biler utpå samtidig? Er litt nervøs for bilen siden det blir første gang på bane så jeg har ikke lyst til å havne i siden på noen eller få noen i siden! Så på bilder og har hørt fra Rudskogen at det er flere som har holdt på å kræsje i svinger og nedbremsinger etc! : bh : Hvordan fungerer dette? Men ellers gleder jeg meg til mitt jomfru treff : rock :

på rudskogen så var det noen som ikke kunne bruke bila sine på bane dessverre. hvis det skjer oppe hos oss så blir det garantert rett ut, det sitter en person i tårnet som sitter å passer på db grensene og sammtidig sier ifra hvis det er noen som driver med idiot kjøring, og han har lang erfaring. det blir også en instruktør som du kan ha med deg på banen, han er veldig flink, så hvis du har lyst til på respons ifra han så er det bare å ta han med seg rundt, og det er ubegrensa hvor mange ganger du kan ha han med deg.

det blir maks 10 biler utpå banen. ser det ann litt når vi er der, men på våler så går det som regelt greit, da banen er rettere og folk har greid å oppføre seg som folk utpå banen.

er bare å komme, og ta med deg venner på treff:)

er forresten også er ferdighets konkuranse på bane kjøringa, og du trenger ikke å ha kjørt på bane i flere år for å få lov til å være med, alle kan være med:), det er også gjeve premier å vinne:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har En Oppfordring Til Dere Alle,

Hvis Det Blir Bra Oppmøte I år Kommer Vi Nokk Til Og Prøve Og Gjøre Dette Til Neste år Også,

Så Si Fra Til Alle Venner Osv, Og Dra De Med På Treffet.

Jo Flere Jo Artigere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regler for banekjøring? Det jeg har fått med meg er Hjelm Ikke over 90db Og godkjente dekk (ikke sliks) Er det noe mer jeg burde vite event ha med meg????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regler for banekjøring? Det jeg har fått med meg er Hjelm Ikke over 90db Og godkjente dekk (ikke sliks) Er det noe mer jeg burde vite event ha med meg????

gateslick eller dot merkedet er også godskjente. ellers har du fått med deg alt ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel sjekk av bremsevæska, så er den gammel bør den byttes ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prata med stig, og om bilen er intakt så kommer han, og Tommy kommer sikkert også med den rosa,om den går:) (noe den sikkert gjør)

TS-racing har trukket seg som samarbeidspartner pga db krava har jeg blitt opplyst om.

Så til alle som hadde gledet seg til at han skulle møte opp blir nok skuffelsen stor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TS-racing har trukket seg som samarbeidspartner pga db krava har jeg blitt opplyst om.

Så til alle som hadde gledet seg til at han skulle møte opp blir nok skuffelsen stor.

Har hørt så mye rart om den DB greia! Er grensa på 98 eller 90??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

980 db er grensa men hvis folk kan ta det pent i svingen øverst nord øst, så går det ganske så bra, det sitter en måler der.

ps muligens det kommer en med stand der som kan skifte olje(ikke filter) på stedet, oljen er av merket Agip, kommer litt and på hva han får med seg i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

980 db er grensa men hvis folk kan ta det pent i svingen øverst nord øst, så går det ganske så bra, det sitter en måler der.

ps muligens det kommer en med stand der som kan skifte olje(ikke filter) på stedet, oljen er av merket Agip, kommer litt and på hva han får med seg i bilen.

db grensa er på 90 eneste gangene den er på 100 er på mandager og når det arrangeres billøp. gatebil er et billøp og dermed så for de kjøre med 100 db, selv om mange av bilene som går der blåser den grensen veldig greit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.