Treff Vålerbanen 14 aug 2005

Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?  

96 stemmer

1. 1. Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?

• Jeg skal ligge der
      39
    • Kommer ikke før på Søndag
      33
    • Kommer ikke i det hele tatt på treffet
      24

Anbefalte innlegg

Blir banen som den er eller skal dere sette opp farts reduserende hinder (sjekaner). Liker best å kjøre på banen uten sjekaner :D

Er det mange som har meldt seg på dette treffet?

Muligens noen fra Ålesund tar seg en tur :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir banen som den er eller skal dere sette opp farts reduserende hinder (sjekaner). Liker best å kjøre på banen uten sjekaner :D

Er det mange som har meldt seg på dette treffet?

Muligens noen fra Ålesund tar seg en tur :-)

det med sjekaner veit jeg ikke noe om det må du spøre luis om, men håper dere kommer med en god kolonne fra ålesund da, bare og henkte med alle som er på veien det, så blir dere en bra gjeng som kjører sammen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TS-racing har trukket seg som samarbeidspartner pga db krava har jeg blitt opplyst om.

Så til alle som hadde gledet seg til at han skulle møte opp blir nok skuffelsen stor.

: klø :

Dårlige greier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø :

Dårlige greier.

jeg skjønner tommy veldig godt jeg, for når jeg pratet med han så hadde jeg ikke giddet å være med på noe jeg selv ikke fikk vært med på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan svare på om det blir satt opp sjekaner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skjønner tommy veldig godt jeg, for når jeg pratet med han så hadde jeg ikke giddet å være med på noe jeg selv ikke fikk vært med på.

enig med deg luis, synd vi ikke fikk gjort noe med db grensa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner han ikke veldig godt.

At det er 90db på VAG treffa har det vært opplyst om lenge, jeg visste det for 2 år siden når jeg begynte med banekjøring.

Han har drevet enda lenger så det burde da ikke være noe problem.

Fikse eksos på bilen sin så det er godkjent burde ikke være noe problem for de gutta der som tar ifra hverandre alt mulig på bilene hele tiden.

Og den sølvgrå VS bygde S2 coupen bråker vel ikke så mye....

Er vel heller at de ikke prioriterer VAG treffa på samme måte som før vel.

Og skjønner heller ikke at han som samarbeidspartner ikke møter opp med et eller annet når han har sagt det. Er ikke avhengig av å måtte kjøre på banen for å møte opp, de andre som er samarbeidspartnere kommer vel uansett om de skal kjøre eller ikke.

Men det skal sies at jeg ikke har hatt kontakt med noen av samarbeidspartnerene, på sånne ting så lønner det seg å ha ting skriftlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kollonne til våler Thomas Bergman skal dra i gang en kolonne til våler på søndags morgnen. han tar i vegen fra lillehammer, så om det er noen som kommer fra andre steder som henger seg på, så gi et pipp her inne så kan vi få ordnet en diger kolonne, hadde jo vært gøy med en masse biler,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med Våler angående overnatting, og det er mulig. vi har skaffet vakter til å stå der den helgen, så den som prøver seg på noe kan og vil bli :dødhest: og : pisk : Men hvis alle er snille gutter og jenter, som jeg regner med att alle her er, så kommer vi til å få et kjempe fint treff:)

Porten kommer til å bli stengt, så til de av dere som kommer senere, så kan dere parkere utenfor porten og kjøre inn når porten åpnes ca kl 8 på søndags morgenen. Hvis det er noen som ønsker å ta med seg stereo anlegg, så er det hjertelig velkommne til å gjøre det, men da SKAL det være stille til kl 24, og det er noe vaktene kommer til å ta serriøst!

Ta med famile og venner på et av årets Must be on treff i regi av Hadeland og Mjøsa Lokallag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mere direkte tidspunkt på åpning/stengning av plassen på lørdagen luis ? må komme etter jobb på laurdagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mere direkte tidspunkt på åpning/stengning av plassen på lørdagen luis ? må komme etter jobb på laurdagen.

det er et arrangement der på lørdag, så det er folk der ifra morran av, jeg er nok der ifra kl 17 eller noe sånt ca...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppførsel ?

Jeg virkelig HÅPER selvfølgelig det samme som flere av dere. Men jeg selv vært til stede noen år nå. Siste treff valgte jeg å forbli på Haslemoen i stedet for å være "barnehave-onkel". Dette kostet klubben kr 10.000,- ekstra, desverre.

Det er nemlig ikke bare medlemmer som deltar her. Det følger med en rekke "gode venner" som tror de er på utvidet "russefest" og kan oppføre seg som de vil fordi det er "andre" som egentlig har ansvaret og "betaler".

Fortsetter vi slik, og ikke tar synderne der og da, blir det helt slutt med slike arrangementer, desverre. Vi GIDDER ikke å drive barnehave i tillegg til det arbeidet som nedlegges i medlemhold, web-sider, klubbavis osv.

Hvem det er i styret som ytrer noe, er jo egentlig uinteressant. Sunt vett og folkeskikk må ikke nødvendigvis komme fra utenforstående. Det kan faktisk være "innebygd", og da må den som har det, følge med på hva andre som mangler det oppfører seg. Sånn er det bare.

Derfor er det klart best at vi inntar en SELVJUSTIS internt i rekkene, så vil alt gå bra, og vi er velkomne igjen hvert år. Hilsen

Hallo

Nå synes jeg det begynner å bli nok med "negativ" omtale om oppførsel på treff som arrangeres av klubben, og dette med at noen er barnehage onkel ved hvert treff er bare noe en person har tatt på seg selv. Det har skjedd skader på både Haslemoen, og NTS i følge rapporter/ innlegg på forumet. Det jeg synes at uten klare bevis i siste sak fra hovedtreffet i mai 2005 så bør lederen være "forsiktig" med å utale seg om hva som har skjedd under treffet festligheter på kveld/natt. Hærverk på ting der nede kan ha skjedd før eller under treffet. Og det med musikken var ingen stor sak, politiet kom og ba dem dempe musikken, det ble gjort, end of story. Det som er urovekkende er at det også skrives av leder at Sitat:Hvem det er i styret som ytrer noe, er jo egentlig uinteressant.Sitat slutt. Det er jo selvfølgelig viktig i en sak at man er klar på hvem som har ytret seg hvis det skal være en sak ut fra en situasjon som har skjedd.

Har klubben godtatt å betale 10.000,- for noe som ikke er bevist gjort så er det en sak for styret, men da kan vi få hele historien som forklarer hva som har skjedd, som gjorde at klubben måtte betale.

Jeg synes vi skal la gutta fra Mjøsa og Hadeland lokal få en god porsjon lykke hilsinger der vi alle sier lykke til med treffet. : rock :: rock :

Vi skal bestandig stimulere til initativ i klubben, og lokalagene, og det er det disse og mange andre som gjør hver dag. Jeg synes at alle i klubben gjør noe som de ønsker skal bli noe bra for de fleste, men noen ganger blir det litt mye av den "å måtte passe på alle" holdningen. La oss ta en løft sammen for å få hevet oss enda mere til 2006 sesongen, kjør en kampanje i klubben som kan hete, TA VARE PÅ ALT OG ALLE RUNDT OSS, FOR ET BEDRE FELLESSKAP OG TRYGGHET, HILSEN VW-AUDI CLUB NORWEGEN!

:) Det vi skal ta til ettertanke etter alt som er sagt og skrevet, og muligens gjort, så bør vi ordne det slik at vi har noen vakter på alle treff som arrangeres av klubben. Det kan være noe kan virke forebyggende for ting som kunne ha skjedd, og føles tryggt for andre som trenger noen å prate med utpå natta etter noe øl. : vinke : Dette er noe som kan taes opp på et av styre møtene, og på de enkeltes lokallags møter for å finne en god løsninge. Da vil også vi kunne gå foran som en klubb med ansvarsfølelse for våre tilstellninger.

: rock : La oss til slutt si til alle, LYKKE TIL MED ALLE TREFF OG SAMLINGER SOM SKAL VÆRE I 2005 OG VIDERE I FRAMTIDEN. VW-AUDI KLUBBEN ER BEST! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her fra vestfold som skal oppover? hadde vært artig å lage en kolonne herfra også :) gi en lyd her, så ser vi etterhvert hvor mange vi blir :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig den av oss i styret som ønsker arrangementet "good luck". Videre håper jeg inderlig at vi er ferdig med hærverk på våre arrangementer. Det er jo egentlig litt synd at noen må påta seg vakt-oppgaver. Det er sikkert mange som gleder seg, og forhåpenligvis ikke lar klubben komme i dårlig lys når oppgjøret skal sluttføres for arrangementet. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg gleder meg hvertfall veldig! blir sikkert en hyggelig overnatting : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå synes jeg det begynner å bli nok med "negativ" omtale om oppførsel på treff som arrangeres av klubben, og dette med at noen [...]

[...]La oss til slutt si til alle, LYKKE TIL MED ALLE TREFF OG SAMLINGER SOM SKAL VÆRE I 2005 OG VIDERE I FRAMTIDEN. VW-AUDI KLUBBEN ER BEST!

Amen!! Spikeren på hodet... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her fra vestfold som skal oppover? hadde vært artig å lage en kolonne herfra også :) gi en lyd her, så ser vi etterhvert hvor mange vi blir :)

Hepp!

Er fra Vestfold ja... men bor i Oslo da (hehehe). Avgang fra Statoil på Furuset klokken 7:30 så det er bare å møte opp.

I Vestfold har vi pleid å møtes på Shell Fokserød klokken 06:00, så gjør dere det og kom til Statoil Furuset klokken 7:30 og heng dere på derifra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter samtale med jonus i dag ser det desværre mørkt ut for at han kommer.

må hvis stille inn bilen osv osv til drag, til neste helg og helgen etter det. men hvis det blei mulighet så kommer han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig den av oss i styret som ønsker arrangementet "good luck". Videre håper jeg inderlig at vi er ferdig med hærverk på våre arrangementer. Det er jo egentlig litt synd at noen må påta seg vakt-oppgaver. Det er sikkert mange som gleder seg, og forhåpenligvis ikke lar klubben komme i dårlig lys når oppgjøret skal sluttføres for arrangementet. Hilsen

slapp av nå vi har tatt de fleste forhåndregler så ikke mal fanden på vegen nå,

Det viktikste er at alle kan oppføre seg som voksne om de er fulle eller ikke.

og at alle passer litt på alle så klarer vi nokk dette uten problemer.

Selv håper jeg på et Hel........ es godt vær og ekstremt mange fremmøtte

: cool :: cool :: cool :: cool :: cool :: cool :: cool :: cool :: cool :: cool ::

håper alle får en giga fin helg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har no oversikt over ca hvor mange som er ventet opp dit? Siden dere snakker om bra vær og stort oppmøte lurte jeg på om noen hadde no oversikt?

Ja jeg ser voten før noen ber meg opne øya men hvor mange pleier å måte? Alle er jo ikke inne på forum og skriver seg på der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har no oversikt over ca hvor mange som er ventet opp dit? Siden dere snakker om bra vær og stort oppmøte lurte jeg på om noen hadde no oversikt?

Ja jeg ser voten før noen ber meg opne øya men hvor mange pleier å måte? Alle er jo ikke inne på forum og skriver seg på der

tja si det men har ikke peiling des, men er jo bare og møte opp og se : rolleyes

det må vi andre, men trur det blir bra, virker i alle fall sånn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er umulig å vite, kommer ann på hvor mange som gidder og på været.

Og er jo ikke hovedtreff men lokallag somm arrangerer.

Så blir bare tipping. Men trenger vel 300 stk betalende for at det går rundt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov og drikke? :P

hehe..

Jeg kommer akkurat hjem fra danmark før jeg reiser videre til våler..

Med andre ord.. Jeg har handla drikke nok til meg hvertfall..

Bare innom gatefest i gata der dama bor.. tidlig kveld og avreise hamar 13 august engang.. aner ikke når folk skal dra derfra jeg..

Skål?

Vi ses? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov og drikke? :P

hehe..

Jeg kommer akkurat hjem fra danmark før jeg reiser videre til våler..

Med andre ord.. Jeg har handla drikke nok til meg hvertfall..

Bare innom gatefest i gata der dama bor.. tidlig kveld og avreise hamar 13 august engang.. aner ikke når folk skal dra derfra jeg..

Skål?

Vi ses? :)

Tror det går bra. ;)

Vi snakkes der ja. Vi fra Hadeland regner med å være der rundt kl 17.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.