Treff Vålerbanen 14 aug 2005

Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?  

96 stemmer

1. 1. Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?

• Jeg skal ligge der
      39
    • Kommer ikke før på Søndag
      33
    • Kommer ikke i det hele tatt på treffet
      24

Anbefalte innlegg

tror det går greit å ta en Dram eller 10 ja :):venner::full:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det går greit å ta en Dram eller 10 ja :):venner::full:

Flott :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaaaaaaaaaaaaaaa, Golfen har nå fått ny clutch og girkasse. JEG KOMMER :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaaaaaaaaaaaaaaa, Golfen har nå fått ny clutch og girkasse. JEG KOMMER :D

DIGG! :D

Da ses vi der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny clutch og girkasse skulle vel jeg også hatt før jeg evt. skulle prøvd meg på bane, men det får være, kjører børsa opp, og sitter på med noen andre mens jeg leker paparazzi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

været ser ut til og bli bra så jeg håper på 1000 oppmøte he he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

seriøst? blir det sååååå mange? ohoi, damer også? :D

skal definitivt passe på å ha nok plass på minnekortet og lade opp batteri til kameraet før jeg drar : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå reiser jeg øyeblikkelig.

: vinke :

Vi sees. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

seriøst? blir det sååååå mange? ohoi, damer også? :D

skal definitivt passe på å ha nok plass på minnekortet og lade opp batteri til kameraet før jeg drar : rock :

jeg sa jeg håper da he he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Kurt drar snart bortover også:D

Gleder meg som en unge, pakka dyne og pute i bilen.. Audi'n er fin seng det..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner han ikke veldig godt.

At det er 90db på VAG treffa har det vært opplyst om lenge, jeg visste det for 2 år siden når jeg begynte med banekjøring.

Han har drevet enda lenger så det burde da ikke være noe problem.

Fikse eksos på bilen sin så det er godkjent burde ikke være noe problem for de gutta der som tar ifra hverandre alt mulig på bilene hele tiden.

Og den sølvgrå VS bygde S2 coupen bråker vel ikke så mye....

Er vel heller at de ikke prioriterer VAG treffa på samme måte som før vel.

Og skjønner heller ikke at han som samarbeidspartner ikke møter opp med et eller annet når han har sagt det. Er ikke avhengig av å måtte kjøre på banen for å møte opp, de andre som er samarbeidspartnere kommer vel uansett om de skal kjøre eller ikke.

Men det skal sies at jeg ikke har hatt kontakt med noen av samarbeidspartnerene, på sånne ting så lønner det seg å ha ting skriftlig.

Vis du får en bil på RACEFUEL til å gå under 90db så er du faen meg rå...

Min ble jo målt til 109db vis jeg husker riktig og da hadde jeg TOMGANGS-fart forbi måleren... Og det på 98 oktan.. INGEN av "VÆRSTING" bilene i norge som klarer å holde 90db...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

værmelding for 14 august, pent vær sola skinner her

så ingen grunn til ikke og komme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

smooth!

jeg er på vei ut døra straks, bare hive meg i dusjen å vaske av mårratrynet..heh..

dette blir bra! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan ble det med pokaler og vinnere på treffet? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg dette treffet blei knall med stor K,

været topp, alt gikk som smurt,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg dette treffet blei knall med stor K,

været topp, alt gikk som smurt,

Det skal jeg si meg enig i ja. :) Dette var mitt første VW-Audi Treff jeg har vært på, og dette blir i allefall ikke siste gangen. Bare hyggelige folk å komme i kontakt med. Dette er et miljø jeg kommer til å like fremover :):tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for en fin dag folkens. selv om det ble lite med kjøring på undertegnede så hadde man det skikkelig koselig og rakk å bli fin å solbrent før man skulle ta veien hjemover. hadde som noen har fått med seg litt trøbbel med bilen i dag. grunnen var denne her.

Aldri sett noe sånt skje før. men jaja. en første gang for alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ble jo målt til 109db vis jeg husker riktig og da hadde jeg TOMGANGS-fart forbi måleren... Og det på 98 oktan.. INGEN av "VÆRSTING" bilene i norge som klarer å holde 90db...

Da har noen et problem da.... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Hadeland og Mjøsa lokallag !

Gratulere med fint treff ! Dette var debuten. Håper dere tar en liten samling og diskuterer erfaringene og noterer ned disse. Dette kan være nyttig info til neste arrangement. Uansett hvor fornøyd en er, finnes det sannsynligvis forbedringspunkter. Erfaringene er ihvertfall at veldig mange reiser etter utstillingspremieringen. Det kan bli litt kjedelig med banepremiering etter dette, siden mange har reist. Det å få flere til å delta i førerkonkurransen og få avsluttet denne i god tid, er en utfordring. Dette klarer vi heller ikke på hovedtreffet, men det skyldes nok at så få "tør" å la seg bli vurdert som sjåfører tidligere på dagen. Jeg tror vi må få frem "gulrøttene"/premiene på forhånd slik at førerne vet hva som venter dem ved best mulig baneadferd.

Gratulerer igjen, dette så veldig bra ut. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg visste ikke det var vurdering på banekjøringa denne gangen. Så han svenske instruktøren som også var på hovedtreffet, men tenkte ikke noe over det. Har ikke vært så flink til å følge med heller så jeg har bare meg selv å skylde, ikke at det var så farlig. Jeg hadde knust alle sammen allikevel. Fikk kjørt opp det siste som var igjen av bremser siden jeg byttet for tre uker siden og! :D

Helt konge dag. Keep'em coming! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var drit kult idag.. desverre solgte jeg bilen min i går.. ellers hadde jeg også kjørt : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stoooooooor fornøyd jeg.. :) takk for lørdagskvelden/natten folka på gokart bana! Og takk til alle de som møtte opp! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff, akkurat passe stort og mange hyggelige folk å hilse på! :)

Dessverre fikk jeg ikke kjørt så mye som ønskelig på grunn av elendige og gamle bremseklosser som fikk total nedsmelting ganske raskt, men det blir forbedret til neste gang.. Bilen gikk overraskende bra rundt banen, forresten..

Hvis noen har noen bilder av en mørk grønn S4 varebil med DJ-skilter "in action" mottas de med takk! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke sant.. og når de nye porschene kommer pg som det står 100db på Vognkortet og de for lov til å kjøre på vanlig vei, men ikke på en bane? da er det noe serriøst galt med regelverket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TUSEN TUSEN TAKK til ALLE som kom igår.. tusen takk for att dere var med å gjøre treffet våres til et så bra treff som det ble.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.