Treff Vålerbanen 14 aug 2005

Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?  

96 stemmer

1. 1. Hvor mange kommer på lørdag for å overnatte på banen?

• Jeg skal ligge der
      39
    • Kommer ikke før på Søndag
      33
    • Kommer ikke i det hele tatt på treffet
      24

Anbefalte innlegg

Desverre, litt malurt i begret, også denne gangen.

Jeg har fått beskjed fra Støa Camping om hærverk der igjen. Det ble spurt etter et navn, med vedkommende er IKKE medlem, men er vel en av "hang-around'ene" på Hadeland. Igjen beviser dette at det er noe få som ikke skjønner at de ødelegger for mange. Jeg håper dere på Hadeland får ta i fyren, slik at han gjør opp for seg på Støa slik at klubben ikke kommer i ytterligere dårlig lys der i gården. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed fra Støa Camping om hærverk der igjen. Det ble spurt etter et navn, med vedkommende er IKKE medlem, men er vel en av "hang-around'ene" på Hadeland. Igjen beviser dette at det er noe få som ikke skjønner at de ødelegger for mange. Jeg håper dere på Hadeland får ta i fyren, slik at han gjør opp for seg på Støa slik at klubben ikke kommer i ytterligere dårlig lys der i gården. Hilsen

Unnskyld for att jeg sier det, men vi kasta de ut ifra om rådet på våler, og hva de gjør etter den tid er ikke hvor business. VI i Hadeland og Mjøsa er ikke noen barnevakter for folk som"liksom" er med oss.. Det for stå for deres regning, og de har anmeldt det så da er det opp til politet å avgjøre det. og så vidt meg bekjent så har polti fått kontakt med vedkommende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis figuren bodde på støa kamping så kan vell ikke vi i klubben ta på oss skylden, vi hadde jo overnattng på banen.

for om klubben skal få skylden for alt bråk på en lørdagskveld på grund av at vi har treff så kan vi bare legge ned klubben, er jo nokk fylle fester på en lørdag så vidt jeg veit.

Selv synes jeg at dette er det treffet gikk over alle forventninger, var selv med og aranskjerete litt, så pres (selvskryt) synes jeg at vi to lokallagene fikk til en utrolig dag, det håper jeg at de andre fikk også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da får han ta det som kommer. Slik oppførsel setter klubben i vanry. Vi må sørge for at slike folk ikke kommer inn i klubben. Både medlemmer og andre kan/skal utelates i slike tilfeller. Det er mulig vi må opplyse om dette ved senere arrangemneter og at hærverk blir anmeldt. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg overnatta på banen (som vanlig) og jeg må si at jeg med tilfredshet så at tendenser til bråk/tullete adferd ble slått ned på og at vedkommende personer til slutt ble vist bort fra området. Meget handlekraftig og konsekvent håndtering av et potensielt problem; BRA: ja :.

Dessverre viste det seg at "problemet" flytta seg til et annet sted. Men hva kan arrangøren gjøre med dette når det står på? Kanskje den neste klubbilen skulle bli en "hoolivan"? Da kan "die Partypolizei" kjøre uønskede elementer hjem. Akkurat som det ekte politiet gjør med problembarna som lager kvalm på fritidsklubben. Synd vi i så fall er 20 år for seint ute. Botsen solgte unna de siste T2b'ene utrustet for fangetransport i 1985;).

Takker og bukker for et godt gjennomført debuttreff. Lokallagstreff med effektiv kjøring, i tillegg til lukeparkering, er BRA:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg er kjempe fornøyd med treffet "vårt" jeg,det ble jo en sukse syntes jeg.

Det er kjempe kjedelig med folk som skal være kvalme hele tiden men jeg syntes vi fikk sakt i fra ganske fort til dem på banen og kvittet oss med problemet der.. Det at dem er idioter utenfor kan ikke vi ta skylda for bare fordi vi bor på samme sted.. Men er flau over at folk er så dårlig til og oppføre seg..

Men jeg er hvertfall fornøyd med arangmentet og oppmøte.. Supert treff..

Hadde det konge morro på både lørdag og søndag morgen i ingangen.. :D hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld for att jeg sier det, men vi kasta de ut ifra om rådet på våler, og hva de gjør etter den tid er ikke hvor business.

Dette er så sant som det er sagt. Det var hærverk på Elverum også, og de som gjorde det er heller ikke medlemmer i vår klubb, og da kan jo ikke vi ta det inn over oss fordi de kanskje kan kjenne noen i klubben vår?

Som det blir sagt oppi her så er det både fyll og hærverk over hele landet hver helg, og selv om "vi" kjenner noen av dem som utfører det så er det langt fra vårt ansvar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er så sant som det er sagt. Det var hærverk på Elverum også, og de som gjorde det er heller ikke medlemmer i vår klubb, og da kan jo ikke vi ta det inn over oss fordi de kanskje kan kjenne noen i klubben vår?

Som det blir sagt oppi her så er det både fyll og hærverk over hele landet hver helg, og selv om "vi" kjenner noen av dem som utfører det så er det langt fra vårt ansvar.

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så konklusjonene er at dette var EN Mega sukses ikke sant Kopperud,

du må vell si deg enig i dette og ikke se på en isolert hendelse som ikke hadde noe med oss og gjøre.

Håper at vi to lokalaga får til et sånet et til neste år også,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at vi to lokalaga får til et sånet et til neste år også,

det skal vi ikke se bort ifra, og att vi kan prøve oss på et 2 dagers også hadde vært kult:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sies at godt vær kommer til den som har fortjent det, og noen må tydeligvis ha vært snill gutt i VACN Mjøsa/Hadeland. Kanskje deg, Luis? ;)

Så bra som dette treffet ble så håper jeg det blir en årlig tradisjon. Takk til arrangører og værguder for et knallbra lokallagstreff! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sies at godt vær kommer til den som har fortjent det, og noen må tydeligvis ha vært snill gutt i VACN Mjøsa/Hadeland. Kanskje deg, Luis? ;)

Så bra som dette treffet ble så håper jeg det blir en årlig tradisjon. Takk til arrangører og værguder for et knallbra lokallagstreff! : rock :

hørt att det er vente liste på godt vært når man arrangerer treff:)bare takke igjen alle som tok seg turen til oss på søndag. det er dere som gjorde det til et så bra treff som det ble:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få gratulere Hadeland og Mjøsa lokallag med et fantastisk bra treff.

For å vere første bane treffet dere organiserer så er jeg imponert :D

Takker masse for en morsom helg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for all positiv tilbake melding:)

Vi er fornøyde selv og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk! :) Fint og høre at folket likte det vi har stått på for og få til! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. selve filmlinkene var jo døde. fikk ikke starta en eneste en. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. selve filmlinkene var jo døde. fikk ikke starta en eneste en. :(

Bruker du annen browser enn IE?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du annen browser enn IE?

såklart ie = døden på oslo s eller noe i den stilen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såklart ie = døden på oslo s eller noe i den stilen :P

Hehe.. Jeg vet.. Men jeg får iallefall ikke siden til å funke i firefox, så jeg må bruke IE for at jeg skal få den til å funke.. prøv det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funka med IE. men audi-racing gutta burde finne noen andre til å kode sidene dems så de funker med andre browsere. opera og Firefox er blitt ganske utbredt i bruk i forhold til IE som har x antall bugs og sikkerhetshull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funka med IE. men audi-racing gutta burde finne noen andre til å kode sidene dems så de funker med andre browsere. opera og Firefox er blitt ganske utbredt i bruk i forhold til IE som har x antall bugs og sikkerhetshull.

Jeg får kanskje svare da siden det er jeg som koder sidene også.

Har ikke hatt noe behov for å kode de i annet enn det som passer IE.

Dette da bare 0,8 % av de besøkende har brukt annet enn IE.

Men siden det er kommet opp, så kan jeg kikke litt på det.

Er bare det at jeg har lagt opp alle sidene i en del layers.

På f.eks Apple, er dette helt anderledes.

Er altså en del jobb å skifte.

Men skal som sagt kikke på dette så flest mulig kan benytte seg av det vi har lagt ut.

mvh

Bård

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får kanskje svare da siden det er jeg som koder sidene også.

Har ikke hatt noe behov for å kode de i annet enn det som passer IE.

Dette da bare 0,8 % av de besøkende har brukt annet enn IE.

Men siden det er kommet opp, så kan jeg kikke litt på det.

Er bare det at jeg har lagt opp alle sidene i en del layers.

På f.eks Apple, er dette helt anderledes.

Er altså en del jobb å skifte.

Men skal som sagt kikke på dette så flest mulig kan benytte seg av det vi har lagt ut.

mvh

Bård

hyggelig at du tar tak i sånt. jeg og alle mine frender bruker FF og når sidene deres vil bli mere kjent vil dere også få flere brukere som bruker annet en IE for å se sidene deres. Tok en runde og titta i IE og sidene ser bra ut med innhold og utførelse. Men, såklart vet at det er en del jobb å få sidene til å funke i alle browsere. men som webhost burde man ha sånt i orden :P

keep up the good work.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mitt jumfrutreff i helgen er jeg godt fornøyd og fikk mersmak : rock :

Synes det var ett topp treff og håper på flere slike helger både i regi av dere og andre! Dro hjem med en go følelse i magen så gratulerer til dere alle! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kompis leste østlendingen her om dagn, de som lagde bråk på kampingen på braskreidfoss, skal hvis ha blitt taua in av purken sto det hvist i avisa,

alt jeg veit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.