#1 Skrevet September 10, 2012 Er ute etter en orginal 5 trinns girkasse til 21 mod audi s2 med 3b motor. Denne girkassen skal ha betegnelsen ARV. Må være i god stand og helst ikke gått type 250.000 ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2012 Hei. Har 5trinns kasse til s2 liggende. kun rullet 131000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2012 Heisann:) ingen ulyder eller noe på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2012 Skal ikke være ulyder i den. stammer fra en s2 som er i mitt eie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2012 ok, hvor mye hadde du tenkt deg for denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2012 3500kr så er kassa di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2012 Tar den jeg da. Kan sikkert komme å hente den muligens imorgen, eller når det passer for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2012 Ta turen imårra etter 18.00 så skal jeg være hjemme. Holder til i elnesvågen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2012 den er grei, send meg tlf nr ditt så tar jeg kontakt når jeg er på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...