#1 Skrevet September 10, 2012 (endret) I år dro Henrik Haugen, Harald Bäckmark, Jon Christian Aardal og jeg til Edition 38 i England. Satte sammen en liten film fra treffet. Filmen finner du her på hovedsidene våre: http://www.vacn.no/artikler/81-nyheter/315-video-fra-edition-38-i-england Takk til Harald Bäckmark som deltok under filminga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2012 sykt fet film Haavard & Harald takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2012 Proff film Ble nesten litt lei meg når første sangen var over og jeg trodde filmen var slutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2012 Meget bra film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2012 Meget bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2012 Knall bra Haavard!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2012 Rått!! Dette er det beste jeg har sett fra deg noen gang, tror jeg!! Meget imponerende: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2012 Ja jeg er enig med Tore! Dette er det beste jeg har sett Liker bedre overganger og slikt.. Du blir bedre på det du gjør! Transporteren/Up'n /TT'n tok kaka , syke biler Kjenner jeg blir lettere irritert når de ødelegger biler som RS4 med sånne hjul , de skal være litt høyere med slicks de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2012 Den rs4`en i filmen hadde heldigvis luft slik at den kan faktisk brukes og Værre med denne : Audi Rs4 by HLBproductions, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2012 Nå skal ikke eg uttale meg så mye om hvordan luft er å kjøre hardt med men jeg har ikke troen static ftw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 12, 2012 Nå skal ikke eg uttale meg så mye om hvordan luft er å kjøre hardt med men jeg har ikke troen static ftw. Den rs4en der har jo felger som er svin dyre og lettere enn de fleste, ivertfall om det er (htl?) utgaven. Er det luft på den gule? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 12, 2012 ikke luft på den gule Nå skal heller ikke jeg uttale meg om ossen den gule er å kjøre. men han nevnte at det satt ett sett som senket 140mm og det var så å si i bunn.. Fet å se på.. men tror den er litt for lav til banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...