#1 Skrevet September 10, 2012 (endret) Helt ny fanger til golf 2gti. Original vw del, ikke kopi etc. Bud bud bud bud bud Må sette pris så 1000kr??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2012 noen må vel ha et bud hvartfall? Helt ny i plastikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2012 Bak eller foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2012 Foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2012 Skal du på banekjøringa på Rudskogen neste helg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2012 Stor eller liten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2012 Siden det er til GTi, er det nok liten med rød stripe, ettersom 90-fangeren er lik på alle modellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2012 Skal du på banekjøringa på Rudskogen neste helg? Skal du hit så er jeg int i den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2012 Skal dessverre ikke det Tror dette er en såkalt 90 fanger, men ikke helt sikker kan sjekke dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2012 Skal dessverre ikke det Tror dette er en såkalt 90 fanger, men ikke helt sikker kan sjekke dette. Sjekk det ut. Er det Golf 2 Gti fanger så er det den smale type fanger med rød stripe som nevnt over her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2012 Dette så etter mine øyne ut til igjen være en 90 fanger. Men er helt ny, og stålet på innsiden er også nytt og følger med. Ligger i veien. Gi bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2012 En kompis byr 500,-, pluss at han vil se bilde av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2012 Send meg en melding på 95117806 så sender jeg bilde på mms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 30, 2012 Bump bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 30, 2012 Kompisen min er fortsatt interessert, men du har ikke gitt noe tilbakemelding på budet hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg svarte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 14, 2012 Bumpbumpbump! Skal vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 20, 2012 Bumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 21, 2012 Sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...