Gatebil; Hvem skal stille ut bilen sin?

Anbefalte innlegg

Mange her som skal stille ut VAG gliset sitt?? =)

Få opp noen bilder da : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc is coming :cool:

7a8e673d.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2`en kommer også!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også noen bilder da =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny innkjøpt S2 skal missbrukes på banen så sant den er klar da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også en S2 som skal hardkjøres på bane hvis, som Petter seier; bilen er klar....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter og Peder, har dere bil i sammens eller?

Bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bil sammen men vi stiller vel antagelig likt når det gjelder å få den ferdig i tide! jeg gjør ihvertfall det! har bilder av stort sett hele bygge prossesen men tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd da jeg er ferdig bygd da og når jeg har bedre tid.. har så å si flytta ned i verkstedet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc is coming :cool:

Det er nå ikke måte på hvor bad den er heller nå da ;):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har og tenkt meg en tur innover. Håper vi er heldigere med været i år enn i fjor... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler å få montert ny kjøler, bytta bakfanger, skulle hatt enda strørre dyser å men får heller bite i det sure eple å ikke lade for mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hvis motoren går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det blir en tur på meg. Senker bilen til uka og ned til shariff og hente noen felger. Tror ikke jeg rekker ny front får det er noe kø på lakk men skal gjøre hva jeg kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller ut bilen min. Slenger ut bilde når bilen er tilbake fra lakkereren.

Audi Coupe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en liten tur og viser frem S6`n min. Er ikke den som kommer til å få premie for beste lakk men satser likevel jeg : rolleyes

Noen som kan fortelle de idiotene i gatebilstyret at VACN har planer om å komme? Sist gang var det bare knurring og diskutering for å få komme inn med bilen. Er jo fint om de kan skille på spesielle biler og rustne volvo 240 orginal liksom.... : bråk :

Mvh Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at vi får egen plass på våler. Mer info kommer iløpet av uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal innover jeg, så sant jeg har fått skilter til den tid kommer da...

Får bare håpe på det beste, og håpe ingen ser rusta mi ;)

Bilder : http://www.freewebs.com/golfrally

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke va som blir lagt i "stille ut bilen", men skal ha den inn på området ja, kjøre visst det tekniske er på plass, og hvis festen på Fredag ikke blir for tøff.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg også? vet ikke jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kommer åsså... :cool:

eul_p_42667c8078ef2.big.0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kommer åsså... :cool:

Håkon, du som fikser det meste.

Burde ikke klubben klare og få til et sted på området der vi kan parkere våre biler og henge opp VACN "seilet" og sette opp reklame veggen (hvis været tillater det). Vi deltar jo på messer, men på det mest besøkte treffet i norge synes vi dårlig, dette er jo litt rart synes jeg. Burde vi ikke få til noe???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon, du som fikser det meste.

Burde ikke klubben klare og få til et sted på området der vi kan parkere våre biler og henge opp VACN "seilet" og sette opp reklame veggen (hvis været tillater det). Vi deltar jo på messer, men på det mest besøkte treffet i norge synes vi dårlig, dette er jo litt rart synes jeg. Burde vi ikke få til noe???

Skal prate med Thomas om han mulighet til å ta meg seg klubbilen også, men må først få dette avklart med styret om det er greit...

Kan vi fikse det? KLART VI KAN.... (ref. Byggmester Bob) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prate med Thomas om han mulighet til å ta meg seg klubbilen også, men må først få dette avklart med styret om det er greit...

Kan vi fikse det? KLART VI KAN.... (ref. Byggmester Bob) :P

Flott, da tror jeg det er første gang i tilfelle. Stå på gutter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubb bilen skal oppover ja, vi skal prøve å holde av plass til medlemenes biler, men det er kamp om plassene på gatebil. men jeg skal prøve å holde av plass. Husk å ta med medlemskort. Vis dette å si at du ønsker å stå sammen med klubben, så skal jeg prøve å holde av plass så lenge det går. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubb bilen skal oppover ja, vi skal prøve å holde av plass til medlemenes biler, men det er kamp om plassene på gatebil. men jeg skal prøve å holde av plass. Husk å ta med medlemskort. Vis dette å si at du ønsker å stå sammen med klubben, så skal jeg prøve å holde av plass så lenge det går. :)

Høres flott ut =) Førstemann til mølla da eller? Når er du der på lørdag da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.