#26 Skrevet Mai 14, 2005 Jeg kommer ikke.......motor er noe dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 14, 2005 Vi skal stille ut og kjøre! Bilen er klar på mandag og da triller vi den inn i lastebilen og kjører til våler. Gleder meg en del til å prøve den nye redskapen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 14, 2005 Vi skal stille ut og kjøre! Bilen er klar på mandag og da triller vi den inn i lastebilen og kjører til våler. Gleder meg en del til å prøve den nye redskapen! Skjermene bak ble vel bedre en de var før?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 18, 2005 Ja, skjermene ble bra de. Slipper at hjula tar borti nå, så da er det bare å gasse mer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 18, 2005 Jeg skal oppover, men om det blir med en eller to biler vet jeg ikke ennå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 18, 2005 Jeg skal dit også,men siden jeg har det anlegget fra Testpilot.no tingen så får jeg plass med stereofolka i det store teltet på rundt 500kvm2. så der blir jeg og bilen. Så hvis det skulle regne får dere trekke dere inn der og slafe litt. kommer til å reiise fredags kveld hvis jeg kommer inn da eller så reiser jeg tidlig lørdag!! vi snakkes der da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...