#1 Skrevet September 10, 2012 (endret) Må si jeg klør meg litt i hodet, da hjullager framme til c4 har både 42.8 mm og 43 mm innvendig. Og det med samme delenr. I etka står det bare utvendig diameter seekparts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2012 Kommer vel an på hvilken side man måler innvendig da disse er delt? Får opp både 42.8 mm og 43 mm på samme delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2012 Det er vel så enkelt at navet er 42,8 mm og lageret er 43 mm tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2012 Det er vel så enkelt at navet er 42,8 mm og lageret er 43 mm tenker jeg. Eller så enkelt som omvendt av det igjen tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2012 Eller at det er steget, siden det er to baner i lageret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2012 Eller at det er steget, siden det er to baner i lageret.. Jeg tror forskjellen er større enn 0,2m på de to banene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2012 Jeg tror forskjellen er større enn 0,2m på de to banene. Enig i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2012 Ingen som har fasit ? Regner med det går bra uansett om jeg bestiller det ene eller det andre da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2012 Det går nok bra ja, noe annet hadde vært merkelig. Jeg hadde ikke noe problem når jeg skiftet lager på min C4 i sommer. Mitt lager var visst på 42,8 mm: http://seekpart24.com/search?q=wm+733 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2012 (endret) Enig i det. Det er jeg også.. Har aldri tenkt på at det er noe forskjell, har bare bestilt 'standard' uansett. (Edit: Har aldri sett fokus på annet enn ytterdiameter heller!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...