Anbefalte innlegg

Har laget ein tråd der eg tenkte me kunne samla diverse lenker som kan vera til hjelp i vår daglige "bil" verden

 

Skriv gjerne ein liten forklaring på hav linke innehelder

 

 

 

 

NB! ikkje start laaaange "samtaler" her om div erfaringar angåande lenkene her inne. Dette er kunn meint som ein hjelpe tråd for å finna fram i vår STORE cyber verden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LINK 1: Tilhengerkalkulator

Navnet seie vel da mesta ;) men her legger du inn skiltnr på bil og tilhenger så finner du ut om du kan dra hengeren på din bil og med B eller BE lappen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne klistret denne tråden? Og for de som ikkje har prøvd, denne linken er helt FANTASTISK!!! :)

 

Det dumme er at den teller nedover fra 50 oppslag, og sikkert da koster penger når den når 0?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne mangler desverre litt nyere biler, som feks RS4 B7 og sånn som eg ofte er og leter på :):P.

 

Det dumme er at den teller nedover fra 50 oppslag, og sikkert da koster penger når den når 0?

Eg har ikkje lagt merke til noe nedtelling hvertfall, har vel vært gaanske så ofte innpå der og aldri fått noe betalings greier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne mangler desverre litt nyere biler, som feks RS4 B7 og sånn som eg ofte er og leter på :):P.

 

 

Eg har ikkje lagt merke til noe nedtelling hvertfall, har vel vært gaanske så ofte innpå der og aldri fått noe betalings greier :)

Den teller ned alle nye bilder til null, og kaster deg så tilbake til start:-)

Testet og bekreftet:-)

 

Curt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.