#1 Skrevet September 11, 2012 Tenkte å høre om det var noen som er gira på å møtes for å ta noen bilder. Er jo mange i lokallaget som har peiling på å ta bilder. Har speilrefleks, men kunnskapen om den er vel ikke noe å skryte av Husker at jeg var med på en photoshoot med Gti'en for noen år tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2012 Jeg er med på dette! Har SLR kamera selv men er ikke noen ringrev på bruken av det, så hadde vært moro å samlet en gjeng med biler og noen som er dyktige på å ta bilder for ett felles treff. Var på ett slikt treff i P-huset på Fornebu for noen år siden, var lærerikt og moro det Hadde med modell også for de som ønsket å ha med det på bilene sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2012 Detta kunne vært moro. Har selv speilrefleks men kunnskap om bruk av det er heller laber.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2012 Synes det var kult når vi var på feiring bruk jeg? Fornebu er også bra da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2012 I'm down like a clown! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2012 Hadde med modell også for de som ønsket å ha med det på bilene sine. Kan ikke ødelegge fine bilbilder ved å ha forstyrrende elementer som jenter i veien for selve portrettet. Men jeg er sikkert med for det sosiale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2012 Noen kamera entusiaster som er gira på å bli med også da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2012 Jeg er ingen kameraentusiast, men kan tenke meg å bli med jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2012 Jeg er med! Her er det video av en liten samling noen av oss hadde på Alna er i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2012 Er kanskje med, alt avhenger av tid å sted Er også en fordel om man ikke er alt alt for mange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2012 blir også gjerne med da jeg har gått glipp av /ikke hatt tid de tidligere gangene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 13, 2012 Kom opp med noen datoer da så lager vi en poll på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 13, 2012 Siste helgen denne mnd, om det ikke kolliderer meg noen arrangmenter i klubben? Det er jo noen gode gamle fine byggninger og plasser øverst i Nydalen ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 17, 2012 Hoi, Jeg kan gjerne være med - spesielt Fornebu høres fint ut :-) gjerne etter kl 18 en dag da ungene er i seng... kan ta med enten A4'n eller A1'n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 17, 2012 Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få laget en avstemmning her inne. noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 19, 2012 Tror du må redigere første post, gå i avanserte funksjoner og så nederst på skjermbildet legge inn avstemning. Om ikke må en moderator inn i bildet Men det bør jo bli nå i nærmeste fremtid med tanke på hvor lenge man har dagslys, flotte høstfarger og fine solnedganger. Innendørs i P hus funker med det gir jo ett helt annet lys om man ikke har større blitzer eller studioblitzer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 26, 2012 Blir dette noe av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 26, 2012 Det hadde jo vært stas da! Hva med søndag 7 oktober? Kl 14:00 utenfor Telenor Arena / Bilia Da får vi en del dagslys før sola tar kvelden i 19-20 tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 26, 2012 Dette skal jeg ha med meg! Var en suksess i fjor, blir nok det i år også Sosialt og flott! På tide og begunne å tenke ut locations da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 26, 2012 Jeg stemmer for Fornebu/Snarøya, mange fine locations der, men vi kan reise andre steder og så klart Mange som sikkert vet om flere egnede steder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 26, 2012 Vi var på kollen sist, men det var ikke helt optimalt.. Mye tåke og ikke noe særlig pen location egentlig. Hva med Operaen, er det mulig å fotografere der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 26, 2012 Er en del plasser ved siden av veien utenfor operaen. Kart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 27, 2012 Så bra ut det! Er det mulig å kanskje ta noen kjørebilder også, dersom det passer seg slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 27, 2012 Genialt! Jeg er med. Er tid og sted bestemt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 5, 2012 Blir det noe av i morgen dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...