#26 Skrevet Oktober 5, 2012 Blir ikke noe av for min del, travel dag i morgen, og ikke har jeg noe kamera å bruke på fotoshoot heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 5, 2012 Men faen Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 5, 2012 Var det ikke søndag 7. oktober dere planla da, Christoffer? Med mindre dere har planlagt noe internt. I dag er det lørdag 6, ikke søndag 7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 5, 2012 blingsa på datoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 6, 2012 Kan vi ikke si neste søndag da for at det skal passe for alle. For er vel ikke mange som har planlagt hva de skal gjøre neste søndag i og med at sikkert noen er på høstferie osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 6, 2012 Tips: Statoil Fornebu er nesten ferdig, her er det muligheter, inkludert spenstig belysning. http://www.tu.no/bygg/2012/08/25/slik-er-det-ferdige-statoil-bygget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 6, 2012 Så om vi da sier Statoil Fornebu søndag 14 oktober klokken 15? Jeg kan ikke da men jeg planlegger gjerne for dere Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 6, 2012 Synes neste søndag høres perfekt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 7, 2012 Kan ikke den dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 9, 2012 blir det søndag 14 da? jeg kan i hvertfall den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 9, 2012 Er det jeg foreslår ihvertfall. Alle kan ikke få med seg alt bestandig, selv jeg må droppe denne dagen men tipper det kan planlegges en dato til våren igjen også Beste er å sette en dato så har alle den å forholde seg til i stedet for en drøss med forslag, det er min erfaring. Så derfor skrev jeg søndag 14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...