#1 Skrevet April 24, 2012 Hei jeg hører at d er helt dødt i lokal laget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2012 ja virker da sånn =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2012 Vi får fyre igang et lokallagsmøte no som snøen har smelta og sommerdekkan kan komme på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2012 jepp. æ prøvde i fjor å få til møta. men daua bare ut. æ e no on vertfall . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2012 Det er jo fire stk allerede som har vist interesse her inne, så da er det jo nok til å få i gang et lokallagsmøte. Jeg stiller nok jeg også. Sondre, fått lappen? Sondre, btw, Sommerdekkan kom på i helga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2012 Det er jo fire stk allerede som har vist interesse her inne, så da er det jo nok til å få i gang et lokallagsmøte. Jeg stiller nok jeg også. Sondre, fått lappen? Sondre, btw, Sommerdekkan kom på i helga:) Neeh, har en tre måna igjen før lappen dætt ned i postkassa. Æ stille no vist det passe, med eller uten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2012 æ stille å om æ ikke e på jobb =) skal til harstad å hente poloen fra vinter lagring å montere justerbart i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2012 neste uka ? torsdag 8? samme som før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2012 jeg er med! håper jeg har fått lakk på alle sommer felgene da =) samme som før = biltema ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2012 Går vell greit det, kor vi skal ha det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2012 ja jeg er åpen for forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2012 om det er fint vær kan vi ta det der nede i gropa med biltema nærmere bestemt bohus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2012 om ikke er vel parkeringa nede på K1 sentret åpent =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 28, 2012 æ e nu on! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 28, 2012 det e sant... men null dekning der nede . men d e jo så som så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 28, 2012 K1 parkeringa stenge vel kl 8? Parkeringaannlegget på jekta e derimot åpent døgnet rundt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 28, 2012 rema er nå åpent til 23 å er vel åpent nede til da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 28, 2012 e åpent te 11:) haha men ser det nu bare ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 29, 2012 sålenge nån bestemme en plass å skal æ nu klare å møte opp uansett (men vindstille e jo en fordel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 29, 2012 hehhee tja blir vell enten jekta eller k1 parkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 30, 2012 (endret) jeg stemmer for K1 mye lysere å man får stå for seg selv om man er inni hjørnet til høyre der =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 2, 2012 tja kl 8 i morgen i k1 da finere plass og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 2, 2012 Satse på mildvær, så man kommer sæ frem:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 2, 2012 hahaha for dem som har skifta te sommerhjul ja va d morsomt på mandagen hææææ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 2, 2012 Kjørte Beetle Coupe frem til i dag, så æ kose mæ på sommerdekk æ ikke en feigsjit som dæ, som feige ut med vinterdekk:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...