#26 Skrevet Mai 3, 2012 folk møte opp idag ja ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 3, 2012 Det e passelig flaut, men russetia tok overhånd, æ sovna når æ kom hjem fra skoln og våkna no: flau : Håpe det va noen som møtte opp da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 3, 2012 jepp va noen regna me russetia di tar av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 4, 2012 syntes det var fint oppi hjørne på k1 =) må bare få fylt litt bedre opp neste gang så blir det flott =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 17, 2012 noen som føler for ett nytt møte neste uke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 18, 2012 Tja, varfør inte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 19, 2012 nei jeg stiller vertfall =) å neste uka har jeg ikke engang jobb =P tror ikke jeg har vert på ett lokalagstreff som jeg ikke har måtta dratt fra pga jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 20, 2012 Så du kommer ikke i jobb bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 22, 2012 kommer i poloen var foresten å skremte en cooper S i harstad i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 24, 2012 Noen som orker i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 25, 2012 jeg glemte det helt av å tok meg middagskvil istede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 25, 2012 Skal vi ta det en dag i neste uka? eller helga kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 26, 2012 Sondre, du har ikke tilfeldigvis en plass vi kan stå å skru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 26, 2012 Nei, æ leite skjøl etter en plass å skru eller bare lagre en bil. Vet om en passat mk1 som blir vraka til uka, treng sårt en plass å ha den ei lita stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 27, 2012 æ treng åsså skruveplass =/ må få passatn på veien før høsten så æ kan sette bort poloen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 10, 2012 har nå sjedd noe men ikke klubb messig. var i harstad å lekte med vw i helga vertfall =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 11, 2012 ikke dum den dæær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 6, 2012 kjøpt meg ny vinter bil i det minste =) men hva er det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 6, 2012 Ser ut som en passat, sikkert syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 6, 2012 (endret) stemmer bra det 35i 2.0 gt syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 10, 2012 ingen som har lyst på ett nytt lite lokalagsmøte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 13, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36003489 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 15, 2012 Hei, jeg blir gjerne med på et minitreff etterhvert! Har bodd i Tromsø 3 år nå, på tide nå, jeg er tilbake i byen om et par uker, er med på det meste etter det! gøy å se hvilke biler som finnes i byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 15, 2012 Joda, jeg er også med på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 15, 2012 Joiner jeg og! Satser på å få delene til kjerra, så den funker igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...