#1 Skrevet September 11, 2012 (endret) Hei. Har et løst deksel som ligger over bakre eksospotte på en 1.8 ADR avant, som lager irriterende lyder. Kan jeg trygt fjerne det uten noe mer, eller burde jeg få på plass et nytt? Kris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2012 Strengt tatt bør det være der, men kjenner du på bakre potte en dag med varmt vær du har hatt litt 'god glid', er det ikke akkurat faretruende varmt. Har du plasttank rett ved hadde jeg kanskje tenkt meg om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2012 Understellsmasse er ikke veldig glad i varme, så du kan vel regne med at den sprekker opp ganske fort dersom varmeskjolet blir borte. Men du kan nok "trygt" fjerne det, med mindre det er noe annet lettsmelteling i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2012 sett i noen nye skruer i det så er problemet borte ganske fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2012 Enig med Daniel, prøv heller å reparere det enn å fjerne det. Det er en grunn til at det er montert der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2012 Jeg finner en måte å feste det igjen. Takk for svar folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...