#1 Skrevet September 11, 2012 Har et "problem" med at bilen ruser seg mellom girskift, trudde først at det bare var jeg som hadde kjørt en seig diesel i 4 år og ikke var vant med clutchen elns men alle som har prøvd bilen påpeker dette. Noen som har/har hatt samme problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2012 Ja, har hatt det slik på flere og der har det som regel blitt bra med en chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2012 Det KAN være clutchpedal-bryteren oppunder pedalene som er gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2012 Er en del biler jeg har vært borti (dog ikke VAG) som har en treghet i det elektroniske gasspjeldet, for å tilfredsstille den eldre garden som bruker 5 sekunder på å skifte gir. Så gir du gass, og plutselig skal gire, så "henger gassen igjen" litt (motoren ruser seg selv litt). Hvis det er problemet trenger du nok en chip, ja. Eller så får du også noen dupeditter som modifiserer signalet til gasspjeldet? (Er litt på tynn is her føler jeg..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2012 Bilen er chippa men vet ikke noe om hvor den chipen kommer fra:/ Kom tilfeldigvis over denne dingsen på ECS som tydeligvis passer perfekt siden Cruise controllen har fjuska litt noen ganger.. http://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Interior/View_All/ES2091024/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2012 Det KAN være clutchpedal-bryteren oppunder pedalene som er gåen. Helt vanlig feil på B6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2012 Clutchpedalbryteren kan kødde til cruisekontroll også, da cruise kobles ut/brytes ved betjent clutch. Holder også en knapp på at denne er defekt eller feiljustert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...