Hjeløp! Vannlekkasje inn i kupen på Audi A6 1.9 TDI 2004

Anbefalte innlegg

Har fått vann i kupen bak førerstol og ved passasjerside foran,har nå fått endel elektriske problemer der blinklysa konstant står på og stereoanlegget fungerer ikke+ at kupelysene slår seg på støtt og stadig.

Hva kan jeg gjøre med bilen? Noen som har opplevd dette?

Vurderer sterkt å sende inn bilen til noen som kan å reparere elektriske feil men hvor??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her normalt, det kommer inn ved pollen filter(passasjerside under frontrute), eg hadde også lekkasje rundt panser wire.

Vatnet legger seg under teppet og der ligger komfort styre enheten.

Anbefaler og løfte på teppe og sjekke om det er vatn i boksen.

Finnes mangen tråder om det lignende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tatt opp teppet idag og var helvetes mye vann der,fant en boks under førersiden som har fått litt korr på ene kontakten.

Skal handle noe el spray for å få rensa dette og har nå satt på en byggtørke og avfukter i bilen...

Er den boksen som var under førersiden komfort styre enheten? Ifølge Mølller så er dette styreenheten til sentrallåsen?

Så vannet kunne ha kommet inn ved pollenfilteret? Hjelper det å skifte dette filteret da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Det er sentral lås m.m, på passasjersida ligger det også ein boks.

Det var noen bilder og bedre forklaring i ein annan tråd, du må sjekke drenering i vannkassen(under pollenfilter) da denne blir tett, og evt tette rundt filteret.

Eg husker min sto i nedoverbakke med fronten nedover. Sto vatn nesten opp til pedalene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.