Bosch eller NGK tennplugger og kabler? 2001 Volkswagen Bora med 1.6 16V AUS

Anbefalte innlegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips er å skrive hvilken bil dette skal på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips er å skrive hvilken bil dette skal på :)

Står både under nick og i signatur, men det er en 2001 Volkswagen Bora med 1.6 16V AUS motor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men mange som sitter og surfer her sitter på Tapatalk og då ser du ikkje signatur eller teksten under bildet. Lettere og søke opp seinere om nokon andre lurer på det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, for å si det enklere da.

NGK eller Bosch?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På denne motoren er det vel hipp som happ. Turbomotorene er derimot følsomme på pluggvalg.

Jeg kjører utelukkende Bosch på mine uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Knut Arne sier: du vil ikke merke noen forskjell på en slik standard motor. Da ville jeg heller lagt vekt på pris og tilgjengelighet i forhold til hvor du handler.

Står både under nick og i signatur, men det er en 2001 Volkswagen Bora med 1.6 16V AUS motor :)

Husk at tråder i forumet har like stor eller større verdi ved at andre kan søke opp informasjonen lenge etter at du har skiftet bil. Som øvrige påpeker så skal derfor enhver tråd ha info om hvilken biltype det er snakk om. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Knut Arne sier: du vil ikke merke noen forskjell på en slik standard motor. Da ville jeg heller lagt vekt på pris og tilgjengelighet i forhold til hvor du handler.

Husk at tråder i forumet har like stor eller større verdi ved at andre kan søke opp informasjonen lenge etter at du har skiftet bil. Som øvrige påpeker så skal derfor enhver tråd ha info om hvilken biltype det er snakk om. :)

Den er god :)

Og jeg skal huske på det, Takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørt biltema plugger(fransk type), handlet no i sommer og fikk Brisk tennplugger/brukt i mange år og fungert helt ok, 18 turbo orginal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.