#1 Skrevet September 13, 2012 Vanskelig å forklare men.. har fått en rar lyd inne i kupeen. Virker som om den kommer i nærheten av klimakontrolleren... Lyden er der hele tiden uavhengig om bilen går eller ikke. høres nesten ut som en cd spiller akkurat når den leser inn plater.. Men lyden er der bare sånn ca hvert 5 sekund.. Hjelp??! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2012 Kan det være et gåent spjeld i klimaanlegget? Vet det er en kjent feil på B6/B7... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2012 vil det ødelagte spjeldet føre til at lyden kommer og går uavhengig om klimaanlegget er på eller av ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2012 Jeg har det samme på min, rakler i dash nesten som om det sitter en cd skifter der. På min virker heller ikke klima anlegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...