Blyantstreker på lyst taktrekk. Hvordan i få det bort??

Anbefalte innlegg

Kort fortalt; guttungen fikk fatt i en stor blyant i dag og tegnet fornøyd rundt på taktrekket på vei fra barnehagen. Far er ikke så fornøyd og lurer derfor på hvordan en får dette bort fra det ellers så fine og lyse taktrekket? Har prøvd meg med en klut med bare vann og i desperasjonen sprit, men det ser fortsatt ut som om noe av gråfargen henger igjen. What to do:confused:

Å jada, guttungen er på vei til å bli adoptert bort;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det tegnet med gråblyant? I såfall vil en apc som green clean ta det skulle en tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys Nonsense kombinert med en støvsuger burde vell ta dette lett :)

Alternativt kan du prøve å spraye på varmt vann, la det synke inn litt i trekket før du bruker støvsuger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym Interior Shampoo har ihvertfall jeg god erfaring med, og denne fåes jo kjøpt over disk hos Bilxtra også, så slipper man å vente på fra nettbutikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tegnet med en slik fet og fin "snekker blyant" som guttungen fikk hos Bygger`n.

Her var det kommet mange gode forslag. Jeg må nok kjøpe en eller annen form for vaskemiddel for interiør som dere foreslår her for å få det bort. Er noen steder det fortsatt er en antydning til grått fremdeles, selv om det ble ganske bra gnikket på i går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.