Anbefalte innlegg

Hei!

Har i det siste opplevd unormalt dugg i bilen. Spesielt når det regner. Plutselig en dag så var bjelken som går fra panseret framme og helt bak ved førersiden, våt ved insiden. Legger med et bilde som forklarer bedre (ikke min bil):

MubCc.jpg

Noen som har noen tips til å feilsøke og finne lekkasjen, evt tette? Tenker med at det er den listen utenfor som ikke holder tett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet? Må vell finnes noe som tetter den pakningen som antageligvis er dårlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ruta di er LIMT, skal vel litt til for at det løsner. Men kan jo være. Har du takluke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke det. Mener at spylervæskeslangen også går igjennom den bjelken, men kan ikke lukte at det skal være det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg gjette, tror jeg nok vannet kommer fra varmeapparatet, sjekk om du har vann i 'vannkassa' (den burde ærlig talt ikke hete det!! :P) bakerst i motorrommet, jeg har fått mye fuktighet inn i i bilen når dreneringen der er tett. Gjelder tydeligvis 'alle' Audier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg gjette, tror jeg nok vannet kommer fra varmeapparatet, sjekk om du har vann i 'vannkassa' (den burde ærlig talt ikke hete det!! :P) bakerst i motorrommet, jeg har fått mye fuktighet inn i i bilen når dreneringen der er tett. Gjelder tydeligvis 'alle' Audier..

Har akkuratt hatt den trakten fra AC anlegget tett, og da rensket jeg både den og "vankassa" så tvilet på at den har blitt tett så fort, er jo ikke snakk om mere enn 1,5 mnd! Uansett hvis den skulle være tett, så er det jo veldig rart at det kun er 1 plass som blir våt når det regner :-P Kan ta et bedre bilde imorgen ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det trenge vann inn rundt feste til railsa? Har vært borte i det på en bil før, riktignok ikke Audi men kansje verdt å sjekke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det trenge vann inn rundt feste til railsa? Har vært borte i det på en bil før, riktignok ikke Audi men kansje verdt å sjekke...

Tror det må være noe slikt. Tenkte om jeg skulle ta bort interiøret innenfor, slik at jeg ser litt bedre hvor det kommer fra. Vanskelig å ta bort dette? Mye arbeid?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vår lokallagsvenn Cato mener jeg hadde problem med at karosseriet sprakk opp i skjøten ved rammevangen litt nedenfor ruta, med resultat av at det kom inn vann. Ser du plateskjøter som er fuktige kan det være samme problem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.