Ettermontere xenon i fjernlys Passat 3BG (med original bixenon)?

Anbefalte innlegg

Er dette plug&play? Morten Øiamo nevnte noe med at det måtte modifiseres på pæresokkelen el., men dette var da på bil uten original xenon - stemmer dette? Og jeg må vel ha Canbus-ballaster på denne bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde en bil med bixenon hadde xenon i både kjøre og langlys originalt jeg da. Enten med h4 pære eller separate xenon pærer til nær og fjernlys, eller er jeg helt på jordet nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3bg har som første gen. touran D2S bi-xenon pære + H1/H7 pære som fjærnlys og er nok denne pæren som kun er halogen-fjærnlys MKF tenker på og bytte ut og da trengs det ihvertfall can-bus ballaster om jeg ikke husker feil fra hva jeg og en kompis gjorde på hans 3bg for en god stund siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, pæra "vipper" seg opp når man har på fjernlys, og jeg ønsker også å få xenon på de originale ekstralysene.

Men noen som kan bekrefte om man trenger Canbus-ballaster og om bare er å plugge rett i uten noen modifikasjoner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener du trenger canbus balaster å uansett vill det jo funke med det visst du ikke har det, å det er plug and play

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.