#1 Skrevet September 13, 2012 Hei. Fikk opp feilmelding på bilen min "Enigne Fault Workshop!", og glødelyse begynte å blinke og kunne ikke gi mye gass med bilen. Stoppet å startet bilen så gikk den helt fint igjen. Denne meldingen kommer av og til, så lurte på om noen i stavanger området har en vagcom så kunne tatt en kjapp feilsøking? Skal selvfølgelig få noe for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2012 Hva slags bil er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2012 ahh glemte det helt:) Er en 2009 mod passat 3c 2.0TDI Bluemotion sport 110hk chippet til 178 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2012 kjørt 27k bruktimport så ingen garanti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2012 Har vag com jeg. Men chipen var vel litt optimistisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2012 nice, tror du jeg kunne tatt en tur innom på søndag eller noe så kunne vi sett på det? Ja synes og dt hørtes litt optimistisk ut, men står nå her http://www.bsr-tuning.no/produkter/t1701/ Så regner med det skal stemme noenlunde iallefall. Bilen er jo ganske nedtrimma fra fabrikk og finnes i 110, 140 og 170. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2012 Send meg en melding så kan vi alltids få lest av feilkoder. Er på Forus/Sola ut over dagen i dag og har med meg vag com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...