#1 Skrevet September 15, 2012 Felgene har hatt en runde hos Oslo felgretting, der de også har sveist en sprekk. Senterkopper mangler og felgene er ikke veldig fine i lakken . Siden jeg aldri har kjørt med disse felgene selv er det "ut døra garanti" som gjelder. Det jeg derimot kan garantere er at disse er av det pene designet. RH NAJ har to ulike design der den andre varianten har mye rettere eiker. 3500,- eller bud . Send PM ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2012 Hva slags boltsirkel og innpress har dem? Regner med det er 4stk det er snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2012 4stk ja ET tror jeg er 35 og bolt sirkel er 5x112. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2012 Kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...