Treiket sportsratt med Airbag i S 2 , 1994 ABY MULIG?

Anbefalte innlegg

Har 94 S2 Coupe ABY med airbag-bussratt. Vil gjerne ha treeiket sportsratt som i flere RS2/S2. Et ratt av denne typen jeg har lånt fra en 95 S6 ser ut til å passe bortsett fra slepering/retur blinkspak( men dette kan fikses) men dette rattet har ulik tanning enn i min bil.

Vet noen om det finnes treeiket sportsratt med airbag med tanning på rattstammen som er overensstemmende med den som er på 94 S2?

Ble tanningen på S2 skiftet til en annen fra 94 til 95 fordi det kom en ny generasjon airbagratt ?

Håper noen kan klare opp dette, bussrattet er redselsfullt.

Svar her eller PM / tlf/SMS 99207797: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge flere kilder er det forskjellig tanning på lite og stort karosseri, dvs at B4 karosseriet (som S2 er laget på) har annen tanning enn C4 som feks S4 og S6 er laget på.

Har du S4 med airbag skal ratt fra S6 med airbag passe rett på (med unntak av slepering), har du S4 uten airbag skal sportsratt fra tidlig Sx passe rett på.

Jeg vil derfor tro at du må finne et 3-eiket sportsratt med airbag som kommer fra en B4-bil, dvs 80, cabriolet, coupe, S2 (coupe, avant, sedan) eller RS2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, takk for hjelp så langt, da forutsetter du at ethvert treiket sportsratt med airbag fra enhver B3 coupe eller B4 passer på tanningen på min bil. Noen flere som har erfaringer her, vært mye diskusjon på forumet tidligere uten av dette spørsmålet er tydelig besvart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B3 vet jeg ikke, men det er godt mulig. B4 har felles stamme.

S6 stamme kan monteres i S4 vet jeg, får da tilt bl.a. Men tror ikke det hjelper deg noe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sette inn en s4 eller s6 stamme i din bil ?

Jeg skal snart prøve det samme i min coupe....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.