#1 Skrevet September 15, 2012 Hei Er på utsikk etter sedan A4 B5 quattro karroseri/komplett bil med magler eller skader alt av interesse bare taket er helt og bilen ikke er rammeskeiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2012 Har ein Svart sak som er klar for 300 oppsett. 3"downpipe - 2,5" eksos, 420 dyser, større grenrør gt28rs turbo, RS4 bremser framme, panser med carbonfolie og audiring lufting, 3,5" luftmengdemåler og trykkgate/sugeside i rør, Målere for olje temp, blandingsforhold og oljetrykk montert i dash. 19" felger med gode dekk, godkjent senka, front montert intercooler. ny motor AEB som ar kun rulla 180k, ingen tikking og perfekt komp og oljetrykk. oljekjøler med termostat (ikkje montert). Negativt: Gt turboen er rast lager på, har bestilt originalt overhalings kit gjennom ein eg kjenner i gik. Sprutet (megasquirt) må monteres ,har grunnmap og alt som trengs blant anna: breibandslambda (bosch), 4 pungt coil, ledningsnett, koblingsbrett etc etc.. Litt lakkrust her og der, men kun overfladisk.. Kan vurderes solgt, ferdig pruta til 35k. Har 4 biler til som treng oppmerksomheit, så kunne vurdert å kvitte meg med denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2012 Hei høres intresangt ut dette har du no bilder av bilen og er det norsk bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2012 er den som er bilde av i avataren min, er norsk med skilt på, men må på eu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...