Anbefalte innlegg

Hei

 

Er på utsikk etter sedan A4 B5 quattro karroseri/komplett bil med magler eller skader alt av interesse bare taket er helt og bilen ikke er rammeskeiv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein Svart sak som er klar for 300 oppsett. 3"downpipe - 2,5" eksos, 420 dyser, større grenrør gt28rs turbo, RS4 bremser framme, panser med carbonfolie og audiring lufting, 3,5" luftmengdemåler og trykkgate/sugeside i rør, Målere for olje temp, blandingsforhold og oljetrykk montert i dash. 19" felger med gode dekk, godkjent senka, front montert intercooler. ny motor AEB som ar kun rulla 180k, ingen tikking og perfekt komp og oljetrykk. oljekjøler med termostat (ikkje montert).

 

Negativt:

Gt turboen er rast lager på, har bestilt originalt overhalings kit gjennom ein eg kjenner i gik. Sprutet (megasquirt) må monteres ,har grunnmap og alt som trengs blant anna: breibandslambda (bosch), 4 pungt coil, ledningsnett, koblingsbrett etc etc.. Litt lakkrust her og der, men kun overfladisk..

 

Kan vurderes solgt, ferdig pruta til 35k. Har 4 biler til som treng oppmerksomheit, så kunne vurdert å kvitte meg med denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei høres intresangt ut dette har du no bilder av bilen og er det norsk bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den som er bilde av i avataren min, er norsk med skilt på, men må på eu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.