Spørsmål angående Facelift baklykter. A4 B5

Anbefalte innlegg

Heisann!

Dette har garantert blitt spurt om x antall ganger før men jeg fant ikke noen tråder som ga meg svar så får skylde på at jeg er elendig til og søke..

Uansett så har jeg nå tenkt og bytte ut led baklyktene mine med Facelift baklykter.

Bilen er en 98mod A4 B5.

Så siden facelift lyktene har ryggelyset osv plassert et annet sted så regner jeg med at jeg må ha nye pæreholdere også.

Noen som vet delenummeret på disse? Samt hva møller tar for begge 2 ?

Samt jeg må koble om 2 ledninger har jeg lest, hvilke ledninger er det da snakk om?

har lest at man kan åpne pluggen så regner med det går greit.. om jeg bare hadde funnet ut hvilke ledninger det var :)

Ellers om noen har enten pæreholdere eller baklykter til salgs så ta gjerne kontakt.

evt noen nettsteder som selger komplette lykter med pæreholderen? P&R lyktene er vel bare selve plasten?

samt om noen har bilder som viser forskjell på de 2 ?

hadde vært greit å vist forskjellen om jeg kanskje ser om noen lokale huggerier kan ha noen deler eller biler inne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare ryggelys og blinklys som har bytta plass. Altså de to midterste. Jeg bestilte facelift pæreholdere på møller, men fikk feil type. Det kosta vel en 170 kr pr stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare ryggelys og blinklys som har bytta plass. Altså de to midterste. Jeg bestilte facelift pæreholdere på møller, men fikk feil type. Det kosta vel en 170 kr pr stk

Var det ikke verre altså?

har lest opp mot 500kr stykk jeg :o

men om bare er ryggelys og blinklys så er vel dette samme pæra?

evt og bare skaffe noen led pærer som passer i sokkelene med riktig farge og koble om de 2 ledningene.

så skulle det vel være muligheter for og bruke opp igjen pæreholderen fra mine lykter.. så framt de passer fysisk i lyktene.. men til 170kr er det jo heller ikke krise ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da jeg byttet på min b5 fra 95 så måtte jeg kjøpe nye pæreholdere, da de gamle ikke passet.

delenr. på pæreholderne til facelift er; 8D0 945 257D og 258D 288,- pr.stk med 15% rabatt.

Og som du sier må to kabler bytte plass, husker ikke farge nå, men er veldig lett å se.

Må bytte om rød/blå med svart/hvit på venstre sia og rød/blå med svart/grønn på høra sia for å få blik og ryggelys på rett plass.

guide her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da jeg byttet på min b5 fra 95 så måtte jeg kjøpe nye pæreholdere, da de gamle ikke passet.

delenr. på pæreholderne til facelift er; 8D0 945 257D og 258D 288,- pr.stk med 15% rabatt.

Og som du sier må to kabler bytte plass, husker ikke farge nå, men er veldig lett å se.

Må bytte om rød/blå med svart/hvit på venstre sia og rød/blå med svart/grønn på høra sia for å få blik og ryggelys på rett plass.

guide her

Jo, men du har som du skriver en 95 mod. De lyktene er jo helt forskjellig kontra de fra 97-98

Men ja takk for guiden! Får vel bare bestille og teste litt og se hvordan det hele henger i hop :P

Om du ser her så ser du forskjellen på 95-97 lykter og 99+ lykter.

mens mine 97-98 lykter ser slik ut: http://i2.photobucket.com/albums/y43/jramirez777/P3111990-1.jpg

Så kan hende jeg får modda det til om det passer sånn ca fysisk :D

men får egentlig bare kjøpe og se

leste at avanten har samme pæreholder på 97-98 og 99+ men da bare må bytte ledninger

Greit beskrivelse av forskjeller her forøvrig: http://ctny.audiworld.com/mark/a4/diff/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar over forskjellen, derfor jeg tok med at min er 95 ;)

hvordan ser pæreholderne du har i dag ut da? på pæreholdern til facelift så står alle pærene mer eller mindre på en loddrett rekke. Kan vel tenkes at du har samme pæreholder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.