2 stk Golf MK1ère ink. stort delelager

Anbefalte innlegg

Vurderer nå i en kort periode og selge begge bilene mine sammen med hele delelageret jeg har stående.

 

Bil 1 er en 1983 1.5 Golf C+ der den ene bakre rammevangen må sveises samt bytte bakplata for og være bra for rust. Rammevange følger med og all sveising forran er tatt. Det sitter ett GTI interiør i den samt poliforinger i alt av forstilling. GTI bakstilling ligger klar til montering med poliforinger også. Starter og går helt greit.

 

Bil 2 er en 1982 1.5 Golf CL som er svært bra for rust. Denne har ett Golf S interiør "sjakkmønster" i svært bra stand. Sitter senkesett på den med papirer samt ett tårnstag i motorrom og hengerfeste. Motor er fryktelig tungstartet. Mistenker choken som og være synderen.

 

Begge bilene må selvfølgelig sees over først av en eventuell kjøper.

 

Det er alt for mye og skrive opp av hva delelageret inneholder. Her snakker vi ett lastebil lass med alt mulig. Masse er helt nytt også.

 

Slenger også med en hjemmelaget karosserivippe hvis ønskelig.

 

Jeg vil forbeholde meg retten til angreretten vedrørende salget, men i utgangspunktet så selges "ALT UNDER ETT". Det blir ikke aktuelt og selge deler av dette foreløbig !!! Alt eller ingenting så du må ha god opplagringsplass for og kjøpe dette.

 

Vil bare nevne at ingen av bilene er noen glansbiler...aller minst C+ utgaven som har fått en del nye farger etter bytte av framskjerm og dører, men begge bilene har lite arbeid igjen for og kunne brukes på vei igjen.

 

Bilder er ikke ordnet enda, men på profilbildet mitt så står CL utgaven avbildet.

 

Pris settes til 25 000,- ferdig prutet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.