Scott Tampico sykkel m/rock shocks dempegaffel sykkel gis bort ASAP

Anbefalte innlegg

Hallois

 

har en gammal sykkel som står i veien her. fikk denne da jeg sikkert var rundt 13-14 år gammel. og siden jeg nå er 28, så betyr vel det at sykkelen er minst 14 år gammel. jeg er skremmende usikker. tror den kosta rundt 8000 når den var ny, så var en bra sykkel en gang i tida

 

sykkelen har dempegaffel av typen rock shocks forran, denne er justerbar i hardhet.

 

er vel 21 gir på'n mener jeg og huske

 

 

trenger nye hjul, noen nye wirer. en god vask og mye fett og smurning for og bli bra igjen. men til denne prisen så ser jeg ikke på det som noe problem

 

det er en offroad sykkel og det er langt imellom setet og styret (men nå er jeg relativt kort. så kan være noe med det og)

 

 

gir bort hele greia da den bare er i veien. sender den ikke en eneste mm. så den MÅ hentes her på lillehammer

 

 

slenger inn noen bilder. gadd ikke vaske den. for enten kommer noen og henter den, eller så kaster jeg den ila kort tid

IMG_0103.jpg

IMG_0105.jpg

IMG_0106.jpg

IMG_0107.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjah, han som sa'n sku ha sykkel'n dukka aldri opp... gitt han 2 forsøk nå. så denn står her enda om noen vil ha den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar den gjerne.

Må sjekke med Støen om han kjører innom deg innen kort tid eller VACN-expressen.

Junior har blitt frastjært to sykler i år og far gidder ikke kjøpe flere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må det være innen kort tid :)

 

og du må påberegne at den IKKE er strøken :) men er ikke bøyd eller skadd eller noe slik, bare stått litt for lenge :) så trenger en oppfriskning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.